Fandom

Kapitan Bomba Wiki

Święto Dupy część 3

453strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Serial Kapitan Bomba
Miejsce gdzieś w połowie drogi między planetą D.U.P.B., a Planetą Wojny
Misja Przetransportować więźniów do Sułtana Kosmitów na Planetę Wojny
Nr odcinka 55
Sezon II
Długość odcinka 8:50
Data premiery 2008

Randka z Andżelą - 55 (71) odcinek serialu Kapitan Bomba.

FabułaEdytuj

Statek chujewów transportuje więźniów na Planetę Wojny. Po retrospekcji Bomby Sebek pyta się go o cel transportu. Kapitan jednak nie odpowiada mu, gdyż szuka sposobu ucieczki. Po chwili każe tępym ch**om ściągnąć spodnie i zwraca uwagę strażników, którzy widząc kutasy załogi Orzeła 1 podchodzą do nich, aby im się przyjrzeć. Bomba, wykorzystawszy okazję, każe skręcić chujewom karki. Sebek pyta się, kto ich wypuści. Po chwili słychać dźwięki dochodzące spoza statku, a następnie widać eksplozję. Okazuje się, że to Chorąży Torpeda przybył na ratunek, jednak zamiast pomóc kapitanowi i jego załodze, naśmiewa się z nich. Bomba odpłaca się mu, po czym Torpeda odlatuje. Statek dociera na Planetę Wojny. Bomba z załogą zostają zrzuceni na arenę, gdzie czeka już na nich Sułtan Kosmitów. Po przywitaniu kapitana i jego załogi przez sułtana, ten obraża Sułtana słowami Donna mamma es chu*ocita, na co sułtan denerwuje się i każe wypuścić skurwiwija. Zaskoczony kapitan jeszcze raz obraża sułtana, po czym ten rozpoczyna walkę. Kosmita natychmiast zjada załogę Orzeła 7. Sułtan Kosmitów ogłasza go mistrzem areny, jednak po chwili skurwiwij ginie, gdyż żołnierze odkryli w jego dupie legendarną rakietę Generała Lufy - Orzeła 1.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki