FANDOM

Admiral

Admirał w swoim gabinecie

Służba w Gwiezdnej Flocie jest dożywotnia, jak więzienie. Dlatego wasze podania o zwolnienie wsadziłem sobie w dupę! Są tam do tej pory. Dopiero jak zginiecie to je wyjmę i podpiszę!

Odpowiedź Admirała na podanie o zwolnienie Sebka i Janusza

Admirał Gwiezdnej Floty - przełożony Kapitana Bomby i Chorążego Torpedy.

Po jego śmierci do władzy doszło dwóch oszustów, ostatni - Dominik Jachaś - został zdemaskowany przez Kapitana Torpedę , który następnie wygrał wybory na Admirała.

Służba Edytuj

Został kiedyś porwany i był przetrzymywany przez krościastego Kosmitę na planecie Q/Ta-Z2. Odmówił zwolnienia Janusza i Sebka ze służby po śmierci Kapitana Bomby. Zamiast tego, włożył sobie ich podania w dupę.

W trzeciej części serii "Barbarian" zostaje podstępem porwany (na podstawie fałszywych planów dzidy laserowej inżynierowie skonstruowali teleportyzer) na Planetę Wojny razem z konstruktorami "dzidy". Admirał wykazuje się wielkimi umiejętnościami walki wręcz, zabierając halabardę jednemu ze strażników i upierdalając nią Skurwiwija od środka (po połknięciu) a następnie wyłażąc mu z dupy. Przechodząc przez jego układ trawienny traci ubranie. Okazuje się, że mimo pozornie nieatrakcyjnej postury w mundurze jego sylwetka jest mocno umięśniona. Otrzymuje, ku dezaprobacie Sułtana Kosmitów, wielką owację od zgromadzonych na arenie kosmitów. Wygrywa kolejne pojedynki, z coraz silniejszymi przeciwnikami zyskując pseudonim Barbarian (on sam siebie nazywa Borubar od najlepszego bramkarza RKS Huwdu) i stając się ulubieńcem publiczności, kolejnymi zwycięstwami chce sobie zapewnić wolność.

Śmierć Edytuj

W końcu ma stoczyć pojedynek z najsilniejszym gladiatorem kosmitów, okazuje się że jest nim Sułtan. Otruty w celi przez dźgniecie nożem zatrutym jadem skurwola pod serce ma umrzeć 12 godzin później czyli w czasie pojedynku z Sułtanem Kosmitów. Kiedy dochodzi do walki Admirał prawie zabija Sułtana Kosmitów, lecz okazuje się że ma on zaszyty Esperal który przyśpiesza działanie trucizny. Umiera wypowiadając słowa: "Gwiezdna Floto wybacz".

Po jego śmierci na stanowisko Admirała ubiegali się:

Jego następcą został ten ostatni.

Admirał Torpeda.Edytuj

"Tępy c**j, ale admirał niezły" - tak skwitował wybór generała Torpedę na admirała Gwiezdnej Floty. Następca Dominika Jachasia radzi sobie doskonale, jest jak za starych dobrych czasów.

Za jego kadencji udaje się zabić syna Sułtana Kosmitów, który również wpada w zasadzkę nowego admirała i prawie traci życie. Torpeda jest o krok szybszy od wroga i jak zwykle "wpierdala się między wódkę a zakąskę" dlatego, jak komentuje go Sułtan, jest "jeszcze bardziej wkurwiający" od kapitana Bomby. Admirał Torpeda dowodzi zjednoczonymi armiami galaktyk w starciu z Bengalami. Ratuje wszechświat. Niestety intrygant Dominik Jachaś planuje zemstę. Podjudza tłum, zachęca ich pizzą do ataku na Belweder. Admirał nie daje się sprowokować, więc Jachaś sfinguje "krwawe zamieszki" które opublikuje w przekupionej telewizji. Następnie przekupi Trybunał Stanu, który odbierze Torpedzie tytuły admirała i generała, degradując do stopnia kapitana.

Nowy admirał.Edytuj

Nowy admirał

Następca Torpedy.

Następca admirała Torpedy nie potrafi strzelać z pistoletu, chociaż jest kolekcjonerem pokaźnej broni myśliwskiej. Nabija się z nieuka Bomby, mimo że sam nie potrafi czytać.

Swojego najlepszego żołnierza wysyła na misję najniższej rangi. Kapitan Bomba zajmuje się przesyłkami kurierskimi, albo wykopkami archeologicznymi.

Wystrój gabinetu jest przedziwaczny, nowy admirał widocznie lubuje się w polowaniach i jest pederastą, co również widać z samej facjaty.