FANDOM

Admirał Jachaś cz.6
Serial Kapitan Bomba
Miejsce Planetoida Zadupie, sektor Przedjaje, bar Zapiexy-Xero
Nr odcinka 6
Sezon VII
Długość odcinka 9:40
Data premiery 28 kwietnia 2011

Admirał Jachaś cz.6 - 100 (125) odcinek serialu Kapitan Bomba.

FabułaEdytuj

Odcinek zaczyna się w barze Zapiexy-Xero. Michał Głuś, ścigany przez Gwiezdną Flotę listem gończym, musi ukrywać się jako Dodupyzaur Jarosław Kaczyński. Niestety pojawiają się cztery przedstawiciele tego gatunku, na przekór losu dosiadają się do niego.

Gwiezdny Patrol udaje się do sklepu Najtańsze i najśmieszniejsze rzeczy, gdzie Głuś kupił wcześniej strój Dodupyzaura. Kapitan Bomba próbuje wyłudzić od sprzedawcy informacje, jednak ten, ze względu na zasadę anonimowości klientów, niczego nie chce powiedzieć. Po otrzymaniu łapówki w wysokości 10 zł, mówi całą prawdę, przy okazji reklamując swoje towary.

Tymczasem w barze trwa libacja. Dodupyzaury zaprzyjaźniły się z Głusiem, którego (ze względu na kostium) nazywają Jarkiem. Okazuje się, że jeden z nich, o imieniu Duszan, obchodzi wieczór kawalerski. Wszyscy postanawiają więc pójść do burdelu. Zamawiają w tym celu taryfę. Po ich odlocie, na planetoidzie pojawia się Gwiezdny Patrol, który wyłudza informacje od kelnera w Zapiexy-Xero.

Dodupyzaury lądują przed burdelem NIGHT CLUB. Widzą pewnego Kurvinoxa, który nie został wpuszczony przez obuwie sportowe.

W tym samym czasie, Gwiezdny Patrol próbuje dowiedzieć się czegoś od taksówkarza. Ten wyjaśnia im zasady fachu. Po oddaniu przez Bombę strzałów ostrzegawczych, mówi, że widział "Jarka". Puszcza im z telefonu beatbox dupą w wykonaniu Głusia.

Tymczasem w burdelu, Michał prezentuje swoje zdolności w beatboxingu dupą. Pijany Duszan dzwoni do swojej żony Marzenki. Wyznaje, że ją zdradza. Ta się rozłącza. Po chwili, przez ścianę wpada Gwiezdny Patrol i zaczyna nap****lać. Wszyscy giną, oprócz Głusia, który w międzyczasie uciekł.

OdcinekEdytuj

KAPITAN BOMBA - JACHAŚ 6 (ODC09:41

KAPITAN BOMBA - JACHAŚ 6 (ODC.100)