FANDOM

Alkowirus (zwany też bejowirusem) - jak sama nazwa wskazuje, jest to wirus powodujący niepohamowaną potrzebę zażywania alkoholu. Gdy stężenie alkoholu w krwi osoby zakażonej spadnie poniżej pewnego poziomu, tej zaczynają się trząść ręce i boleć głowa.

Osoby zakażone Edytuj

  • Kapitan Bomba - zakażony przez Sułtana Kosmitów w czasie misji na planecie Białepodnapletem 2. Na tej planecie znajdował się pokój, w którym znajdował się telefon komórkowy. Sułtan zadzwonił do niego w odpowiednim momencie ze słowami: "Mój genialny plan miał tylko jeden minus - ktoś inny mógł odebrać ten telefon. Ale skoro ty odebrałeś, to wiedz, że przegrałeś." Rozłączył się, zanim Bomba zdążył tradycyjnie powiedzieć, co myśli o jego matce. Jego choroba szybko poskutkowała wypierdoleniem z Gwiezdnej Floty.
  • Michał Głuś - całe studia na nim "jechał". Pielęgniarka dawała mu na odtrucie tabletki.
  • Bengalowie - zakażeni również za sprawą Sułtana Kosmitów, niestety nie spowodował u nich efektu obezwładnienia, wręcz przeciwnie - odkąd zaczęli pić, ich pan czuł się - jak sam to określił - "jeszcze bardziej pojebany niż był".

Leczenie Edytuj

Aktualnie wiadomo o istnieniu dwóch sposobów na wyleczenie alkowirusa. Najskuteczniejszym antidotum na alkowirusa jest fioletowy pojemnik zawierający odpowiednią substancję. Aplikuje się ją poprzez wsadzenie pojemnika w dupę i energiczne potrząśniecie. Obecność wirusa w naczyniu wbudowane w pojemnik urządzenie sygnalizuje wydzieleniem lepkiego, słonego płynu. Z racji tego, że pojemnik przypomina kutasa, sposób został stanowczo odrzucony przez Kapitana Bombę, którego dupa - niezależnie od losów galaktyki Kurvix - musiała pozostać ciasna jak po praniu. Pomimo tego Głuś postrzega urządzenie jako symbol wielkiego postępu medycyny. Ten na odtrutkę stosował drugi, starszy sposób, czyli tabletki. Niestety niewiele o nich wiadomo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki