FANDOM

Bitwa o Galaktykę Kurvix - Starcie zbrojne między wojskami galaktyk Kurvix i Kujwdubie a Bengalami. Finałowa scena pełnometrażowego filmu - Kapitan Bomba: Kutapokalipsa.

BITWA O GALAKTYKĘ KURVIX
Powód: Pojawienie się komety Kuźwar i inwazja rasy Bengalów
Strony konfliktu
  Bengalowie                                                                   Zjednoczone wojska Gwiezdnej Floty, Kosmitów i Kujawdubie
Siły
Bengalowie
Dowódcy
Król Bengalów
Wynik: Zwycięstwo Wojsk Sprzymierzonych
Straty
Wszyscy Bengalowie zginęli Nieznane. Prawdopodobnie ogromne.

PoczątekEdytuj

"Raz na 100 milionów lat kosmos kończy się i odbudowuje na nowo, a wszystko przez kometę KUŹWAR!!" Na skutek zagrożenia dla Galaktyki Kurvix i całego kosmosu, odwieczni wrogowie - Gwiezdna Flota, Kosmici i C'qurwozaury połączyli siły aby razem stawić opór. Admirał Torpeda wysłał Sebka, Janusza i Głusia aby wyleczyli Kapitana Bombę, zarażonego przez Sułtana alkowirusem.

Bengalowie razem z królem zrobili małą przerwę w niszczeniu Kurvix aby raczyć się wódką od Sułtana Kosmitów. Ten moment wykorzystali Sprzymierzeni aby z trzech stron i pełną siłą uderzyć na najeźdźców. Pijący wódkę Bengalowie usłyszeli okrzyki dowódców - Rżnąć z karabinkóóóóów! Attackoooo! Naprzód! Niech poczują laserowy gniew dziiiidy! W tym samym momencie z ziemi i z powietrza ruszył na nich atak obrońców Kurvix.

BitwaEdytuj

Ludzie, Kurvinoxy i C'qurwozaury walczyli ramię w ramię, nie oszczędzając amunicji ani nie cofając się. Zasypywali wrogów wszystkim co mieli. Bengalowie zostali chwilowo oszołomieni siłą uderzenia, jednak nawet najsilniejsza broń nie była w stanie wyrządzić im żadnej szkody. Natychmiast odpowiedzieli promieniami śmierci, którymi strzelali z oczu. Broń Bengalów siała spustoszenie wśród szeregów Sprzymierzonych, jednak nie złamało to oporu.

W czasie gdy trwała bitwa, Seba, Janusz i Głuś znaleźli Bombę w barze ze striptizem, całkowicie pijanego i zarzyganego. Wg. barmana Tytus wypił tyle co zwykle - dużo.

Na polu bitwy Admirał Torpeda wydał rozkaz zaatakowania z powietrza w formacji Ukutacz. Niestety jeden z Bengalów najpierw zniszczył ręką spadające na niego bomby, a następnie laserami rozwalił atakujące go statki Gwiezdnej Floty. Sułtan Kosmitów rozkazał oddziałowi Motokomando wykonanie manewru BDSM. Zmotoryzowane Kurvinoxy rozciągnęły grubą linę, która oplotła nogi Bengala, powodując jego upadek. Motokomador już zaczął świętować gdy nagle Bengal bez oporu rozerwał więzy i zmiótł oddział jednym strzałem.

Dowódcy Gwiezdnej Floty i Kosmitów zaczęli tracić nadzieję, gdy Kardynał C'qrwozaurów wpadł na pomysł. Wysłał jednego z żołnierzy Kujawdubie na pożyczonym od Sułtana Pterokosmicie. Wojak podleciał prosto przed potężnego wroga i zahipnotyzował go - Hipnoza. Wisisz mi stówę. Początkowo przyniosło to efekt i wróg sięgnął po portfel, ale już po chwili odzyskał świadomość. Kardynał rozkazał ponowić atak, co skończyło się śmiercią żołnierza na skutek ponownego użycia hipnozy.

Pomimo dzielnego i szlachetnego oporu Wojsk Sprzymierzonych i wzorowego dowództwa, Bengalowie masakrowali obrońców Galaktyki, sami nie ponosząc żadnych strat. Kurvinoxy, Ludzie i C'qrwozaury ginęli jeden po drugim. Na całym polu bitwy walały się rozerwane szczątki żołnierzy. Kardynał stracił wszelką nadzieję i radził Torpedzie i Sułtanowi zrobić to co on, po czym odstrzelił sobie łeb z dzidy laserowej.

Przybycie ChujewówEdytuj

W barze żołnierzom wreszcie udało się ocucić Bombę i opowiedzieć mu o całej sytuacji. Mimo prób przekonania kapitana by zażył antidotum, Bomba nie zgadzał się, ponieważ wymagało to wepchnięcia do dupy naczynia przypominającego kutasa, co byłoby złamaniem przez Tytusa obietnicy, że jego dupa będzie ciasna jak po praniu. Żołnierze w końcu zrezygnowali i odeszli.

Admirał Torpeda wziął z westchnięciem dzidę i już miał iść w ślad za Kardynałem, gdy usłyszał dźwięk trąbek bojowych. Oczom jego i Sułtana ukazała się duża armia Chujewów pędząca w ich kierunku. Marszałek Kutasenatu, który w tym czasie pod postacią Kutanoida okładał po mordzie jednego z Bengalów, przerwał bój i oznajmił, że galaktyka jest ocalona. Sułtan ze zdziwieniem powiedział - przecież mówiłeś, że wszystkie Chujewy zginęły. Hujew odpowiedział na to - Wszystkie w Galaktyce Kurvix. Te przybywają z daleka.

Czarodziejska Królowa Chujewów wystąpiła do przodu i oznajmiła, że przybywa z galaktyki Ch*j z odpowiedzią na komunikat HWDP i wesprze Sprzymierzonych w walce. W tym momencie pojawiły się ścigające ich wojska Galaktyki Guwbu. Dowódca wojsk wydał komendę kończącą ten cyrk i cała armia Guwbu popełniła samobójstwo. Torpeda i Sułtan byli zdziwieni ale Czarodziejska Królowa powiedziała, żeby się nimi nie przejmować i zapytała gdzie są Bengalowie. Torpeda pokazał na pole bitwy a oddziały Chujewów ruszyły do ataku na Wojska Sprzymierzone. Wtedy admirał krzyknął - Nie ci! Bengale to te duże! Kiedy Czarodziejska Królowa zobaczyła prawdziwych Bengalów zarządziła natychmiastowy odwrót z Galaktyki.

Wejście BombyEdytuj

Admirał Torpeda stracił wszelką nadzieję. Pogodził się z tym, że Kutapokalipsa jest nieunikniona. W tym momencie pojawili się Sebek, Janusz i Głuś z meldunkiem, że nie udało się wykonać zadania. Torpeda przekonywał żołnierzy, że to i tak nic nie zmienia, gdy nagle usłyszał krzyk bojowy - Napierrrrdalaaaaaaaaać!! W tym momencie na niebie pojawił się Orzeł 1 i z impetem uderzył w jednego z Bengalów, przebijając go na wylot. Wróg padł martwy co spowodowało, że obie strony przerwały walkę, patrząc ze zdziwieniem i niedowierzaniem. Z wraku rozbitego Orzeła 1 wyłonił się Kapitan Bomba, dzierżąc miniguna i z okrzykiem w stronę Bengalów - Tępe chuje! zasypał ich ogniem. Widząc to żołnierze Gwiezdnej Floty, Sułtana i Kujawdubie wznowili bój. Bomba przebił się w stronę dowództwa. Torpeda był przekonany, że Tytus złamał obietnicę i zażył antidotum, ale Bomba uspokoił, że przeczytał instrukcję i wystarczyło zwalić ręką. Dodatkowo powiedział, że ma plan na zwycięstwo i nawet wie kto mu pomoże. W tym momencie wszyscy usłyszeli Weto i zobaczyli Deformersów razem z ojcem, jadących w ich kierunku. Kłócili się który z nich teraz będzie jeździł na benzynie, ale ojciec oznajmił, że dopóki on płaci, to wszyscy będą popierdalać na gaz. Na skargę, że ojciec obiecał, ten odpowiedział Weto.

Ojciec Deformersów rozpoznał Kapitana Bombę, gdyż kiedy przyjeżdżał na wybieranie szamba, tylko mały Tytus pomagał przy szlaufie. Czując się dłużny zgodził się pomóc Galaktyce. Bomba wsiadł na Deformersa i wszyscy ruszyli w stronę najeźdźców. Kiedy znaleźli się nad Bengalami zaczęli polewać ich szambem, co spowodowało wkurwienie Króla. Deformersi odlecieli a Bengalowie, nie darując pobrudzenia gównem, ruszyli za nimi. Sułtan Kosmitów zaczął się domyślać o co chodzi i na szczęście Sprzymierzonych wysłał za Deformersami Mkbewe z kanistrem ropy.

FinałEdytuj

Deformersi i ścigający ich Bengalowie powoli zbliżali się do granicy kosmosu o czym ostrzegł Króla jeden z jego żołnierzy. Ale ten nie wyczuł podstępu i kazał ścigać dalej. Ojciec Deformersów czuł, że traci siły i obawiał się, że zawiedzie Bombę. W tym momencie dogonił ich Mkbewe i pomógł sojusznikom, nalewając ropę do baku. Głowa rodziny Deformers natychmiast odzyskał siłę i pozwolił swoim synom przełączyć się na benzynę, aby mogli za nim nadążyć.

Wreszcie ścigani przekroczyli granicę kosmosu. Bomba jako jedyny organiczny zamienił się w kutasa. Mkbewe jako cyborg zmienił tylko kolor na zielony. Za nimi granicę przekroczyli Bengalowie, którzy po kolei zmieniali się w kutasy. Nagle Deformersi przestali uciekać i odwrócili się w stronę najeźdzców. Bomba krzyknął - Napierdalaaaaać! W tym momencie Król Bengalów zorientował się, że wpadł w pułapkę. Pod postacią kutasów nie tylko stali się bezbronni ale też śmiertelni. Deformersi i Mkbewe używając laserów zmasakrowali Bengalów. Dzięki kamerce w oczach Mkbewe, dowódcy z radością obserwowali triumf Bomby i całej Galaktyki.

Następstwa Bitwy o Galaktykę KurvixEdytuj

Gdy wszyscy Bengalowie zginęli, Sułtan Kosmitów zdradził sprzymierzonych i rozkazał zabić Kapitana Bombę. Mkbewe nie trafił celnie i tylko zranił Kapitana oraz poważnie uszkodził Ojca Deformersów, po czym uciekł przed ostrzałem jego synów. Sułtan swoim helikopterem uciekł, śmiejąc się a Naczelny Chujew podsumował - Zdaje się, że wszystko wraca do normy

W czasie bitwy ogromna ilość wojsk Gwiezdnej Floty i Kosmitów poległa, ale udało się zażegnać największe niebezpieczeństwo w historii. Prawdopodobnie Kutapokalipsa została na zawsze wymazana z cyklu Galaktyk, ponieważ wszyscy Bengalowie zostali zabici.

CiekawostkaEdytuj

  • Bitwa o Galaktykę Kurvix jak i cała fabuła Kutapokalipsy są oparte o historię z gry Mass Effect 3 i wspólny opór wszystkich ras przeciwko inwazji Żniwiarzy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki