FANDOM

M15

Łęcina

Bogusław Łęcina - niebieski Kurvinox, budowlaniec.Jego przyjacielem i współpracownikiem jest niejaki Wacław.

Działalność gospodarczaEdytuj

Prowadzi własną firmę budowlaną pod nazwą: Bogusław Łęcina usługi budowlano-remontowe MOŻE NIE NAJTANIEJ, ALE JAKO TAKO. Dał swoją wizytówkę Bombie oraz próbował namówić Sebka do roboty w jego firmie, płacąc mu więcej niż swojemu pracownikowi. Po raz pierwszy pojawił się w trylogii odcinków Kutang Klan. Możemy go też oglądać w Laserowym Gniewie Dzidy w odcinku Lasergate.

W odcinku 120 -- "4 Dyżur z rzędu" robi remont łazienki Gwiezdnej Floty i jak zwykle c*****o.

W odcinku 127 -- "Dziabnięty", przed oberwaniem się żyrandola na którym chował się nadesrał Darek, pada "Je**ny Łęcina".

TechnikaEdytuj

Zwolennik karton-gipsu. Chujowo robi gładzie, ale nie chce się przyznać. Wyjebałby swojego pracownika, bo choć potrafiłby przekonać klientów do płyt, to nikt mu wtedy nie opierdoli na szybkości łączeń. Gardzi posługiwaniem się siateczką, jest za to mistrzem w operowaniu papierem pięćsetką. Nie twierdzi, że robi dobrze, ale nie chujowo, bo równiutko i kinkiet da się zawiesić. Wszystkie ściany szlifuje na szkło. Nie kończył geografii, ale za to skończył podstawówkę. Jego pracownik pije w godzinach pracy. Pan Hugon twierdzi, że Łęcina mocny jest tylko w gębie i tak naprawdę odpierdala fuszerkę, dlatego im nie zapłacił, ale nie kazał zwracać zaliczki.

Cytaty Edytuj

"Za co płacę? Tynki gładzie i glazurka. Konkurencji miękną rury jak Łęcina kładzie glazury!"

"Nie ma ch**a na glazury Bogunia!" (wersja młodzieżowa)

"Na ścianach Łęciny, nie znajdziesz szczeciny!"

"Może i robimy chuj**o, ale kto robi dobrze?!"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki