FANDOM

RŻNĄĆ Z KARABINKÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓW!

Komenda Torpedy do żołnierzy

No i jak tam, siusiaczki, gotowi na kosmiczne strzelanie?

Torpeda do Sebka i Janusza gdy został kapitanem

Tępy chuj, ale admirał niezły

Bomba o Torpedzie gdy ten był admirałem

Torpeda, jak śmiesz nazywać mnie ciotą, jebany cwelu?! Moja dupa jest ciasna jak po praniu, a twoja matka to chuj!

Riposta Bomby na zaczepki Torpedy

O kurwa, ale cwel.

Sebek o Torpedzie
Kapitan Torpeda
Torpedaface.gif
Imię Chorąży JJ
Nazwisko Torpeda
Funkcja Chorąży/Kapitan/Generał/Admirał a po degradacji znów Kapitan Gwiezdnej Floty
Rasa człowiek
Cechy szczególne łososiowe włosy, podbródek w kształcie jajec
Informacje
Serial / Film
Pierwszy odcinek Solówa

Kapitan Chorąży JJ Torpeda - to jeden z głównych bohaterów. Oficer i były Admirał Gwiezdnej Floty odwołany przez przekupiony Trybunał Stanu. Główny konkurent Kapitana Bomby o tytuł asa Gwiezdnej Floty. Ma specyficzne poczucie humoru, które niesłusznie jest odbierane jako pedalskie zagrywki. Mimo niepozornego wyglądu, według rywala przypominającego śmierdzącego dupą siusiaczka - jest naprawdę sprytnym i zdolnym żołnierzem i doskonałym admirałem, co niechętnie przyznał nawet Bomba.

Chorąży Edytuj

Solówa.jpeg

Solówa

Już jako chorąży aspiruje o tytuł najlepszego żołnierza Gwiezdnej Floty i umawia na solówę z Kapitanem Bombą. Solówa odbywa się na granicy kosmosu i po jej przekroczeniu zostają zamienieni w kutasy. Torpeda w końcu ustępuje i uznaje Bombę za Asa. Podczas gdy Bomba szkoli swoich podkomendnych, dochodzi do pierwszego starcia na teksty. Dowcip chorążego miał tylko pokazać problem, że w Centrum Szkolenia uczy się pedalstwa a nie sztuki wojennej, niestety nie zostało to zrozumiane przez rywala. Torpeda jest pierwszym człowiekiem, który spowodował, że Kapitan Bomba ze strachu autentycznie zesrał się w gacie. Chorąży nagrał się na sekretarkę Bomby, nazwał go chujem, po czym nagrał się po raz kolejny, podszywając się pod Sułtana Kosmitów. Wówczas wnerwiony Kapitan poprzysięgł, że Torpeda wkońcu się doigra. Bomba wkradł się do Orzeła 3 i spierdział się w ramach zemsty.

Torpedaface.gif

Torpeda bez hełmu

Torpeda trafia do niewoli, dowiadujemy się wówczas, że nie jest rasistą i potrafi radzić sobie w sytuacjach ekstremalnych. Przekonuje do siebie innych kosmitów w niewoli i wznieca bunt, aby zyskać wolność. Świetnie planuje ucieczkę - "My z Michałem spierdalamy, a na drugi dzień cię uwalniamy". Tym kosmitą będzie Michał Głuś, późniejszy żołnierz i podkomendny Torpedy.

Kapitan Edytuj

Logo Torpeda.jpg

Logo kartonów Kapitan Torpeda

Rozpoczyna się seria odcinków, gdzie głównym bohaterem jest Kapitan Torpeda, ma on własne logo i intro. Szczegóły tutaj.

Twórcy dali mu mocny wstęp, jedyne co bardzo przykuwa uwagę to kształt penisa w literze T. Seria odcinków pozwala bliżej poznać Kapitana Chorążego Torpedę. Jest on bardzo podobny i bezwzględny, mimo swojego niepozornego i zabawnego wyglądu. Staje do walki z "Niepokonanym jak Gołota" Kutanoidem, który pokonał wcześniej Bombę. Potrafi też wyczuć zagrożenie i przerywa ogień, żeby nie ranić swoich podkomendnych rykoszetami. Torpeda pokonuje patrol Kurwinoksów, uwalnia naukowców, dzięki sprytnej intrydze. Nie napier**la jak Bomba, wykorzystuje spryt.

Chowa się z karabinem do worka z okupem i pokonuje wrogów. Podczas walki z Terminatorem, wydaje swój bojowy okrzyk: Rżnąć z karabinków! Ile fabryka dała!.

Kapitan Bomba Kapitan Torpeda
Gdy pokonuje wroga, spluwa i nazywa go "Tępy chuj". Gdy pokonuje wroga, spluwa i nazywa go "Fiutek".
Bomba nazywa Janusza i Sebka "tępymi chujami" natomiast Torpeda woła do nich "siusiaczki".
w chwilach zdenerowania, Bomba używa słów "o kurwa" a Torpeda: "o kurczę!"
Okrzyk bojowy: "Żołnierze. Napierdalać!" Okrzyk bojowy: "Rżnąć z karabinkóów!"

Dlatego właśnie błędne mniemanie, że jest wesołym bulbaskiem i pedałkiem. Zwanym złośliwie "pedałem Torpedałem". W jednym odcinku zamiast na hot-dogi, jak kapitan Bomba, zabiera ich na sushi. Podczas misji zdobycia planów dzidy laserowej, Torpeda wykazuje się jako wytrawny snajper i znawca ładunków wybuchowych, pokonuje również motokomando Kurwinoxów, najgroźniejszy zwiad wroga.

Torpeda ocala naukowców.jpg

Torpeda ratuje naukowców.

GenerałEdytuj

Ostatni odcinek serii przedstawia Torpedę, który otrzymał tytuł generała za nienaganną służbę i zdemaskowanie admirała Jachasia, jednakże nigdy nie występował jako generał, gdyż niebawem wygra wybory na admirała. Jego awans to wynik wydarzeń w jakich brał udział jeszcze jako kapitan.

Zasłużony żołnierz Gwiezdnej Floty stanowi autorytet, na który powołuje się nawet generał Kuj w swoim spocie wyborczym. Gdy okazuje się, że Bomba złamał krzyż upamiętniający śmierć Admirała, bez wachania policzkuje i aresztuje Bombę, przekazuje mu również degradację do "cywilnego szamba". Doprowadza go również do celi więziennej. Gdy okazuje się, że była to intryga nowego admirała, Torpeda przeprasza Bombę i celnym strzałem uśmierca fałszywego komandora - czyli chujewa, który podszywał się pod Generała Lufę. Potem pada ofiarą intrygi Jachasia. Torpeda jako jedyny zachował trzeźwość umysłu i nie uległ pizzowej propagandzie. To jego prywatne śledztwo demaskuje Prezesa, za co Torpeda otrzymuje stopień generała. Mimo, że kapitan Bomba chciał zabić Jachasia, kapitan Torpeda okazał mu litość i upokorzył go publicznie: "Lepszą karą dla niego będzie bieda w więzieniu".

Okazało się, że Dominik Jachaś przesiedział zaledwie 5 lat i odzyskuje majątek, marzy również o zemście na Torpedzie. Będzie szedł po trupach do celu, wykorzystując ogromny majątek - aby zaszkodzić Torpedzie.

Admirał Edytuj

Admirał Torpeda za biurkiem I.png

Gabinet Admirała Torpedy

Admirałem Gwiezdnej Floty zostaje prawomocnie J.J. Torpeda. Na nieszczęście Sułtana Kosmitów wybory wygrał bezstronny i uczciwy kandydat, bohater Gwiezdnej Floty. Torpeda od razu zadomowił się w Gabinecie Admiralskim, wyposarzył w najnowszy sprzęt. Również nie próżnuje w czynnościach administratorskich. Jest bardzo kompetentnym admirałem, gdyż sam był wieloletnim żołnierzem. Od tej pory kapitan Bomba jest jego podkomendnym, co prezentuje się komicznie. Tytus zazdrości mu awansu.

Torpeda spełnia kryteria filozofa na tronie, zastanawia go "niespotykana zbieżność nazw" planet a pewnych dobrze znanych narządów, tutaj napletek. Inteligentnym dowcipem próbuje zwrócić uwagę Bomby na fakt podobieństwa nazw, niestety Tytus odbiera żart jako pedalską propozycję. Admirał zna alfabet dałna, osadnicy wysłali nim sygnał hwdp. Admirał sam wykorzystywał ten sygnał, gdyż "wkurwiona policja kosmiczna zjawiała się natychmiast" - dlatego rozumie intencje osadników. Natychmiast wydaje rozkaz i wysyła oddział na misję. Próbował nawet zastawić pułapkę na Sułtana Kosmitów. Sprytnie wykorzystał umiejętności Chorążego Głusia, który miał zwabić Sułtana a ukryty kapitan Bomba skończyć jego żywot. Sułtan wpadł w zasadzkę Torpedy, ale uciekł helikopterkiem.

Torpeda FUN.jpeg

Torpeda bada obce wymiary.

Admirał ma ogromne aspiracje.
Poza prowadzeniem działań zbrojnych rozpoczyna projekt badania obcych wymiarów. Zrzesza wokół siebie naukowców, rozkazuje oddziałowi Bomby sprowadzić żywego Kutnapletesa, który w dupie ma portal międzywymiarowy. Tytus ufa admirałowi mimo ich osobistych spięć i jest gotów na jego rozkaz zwiedzić nieznany wymiar. Admirał jest szybki jak torpeda, przewidział to i już dawno zgłosił Bombę na ochotnika. Kreśli się więc idealna współpraca między admirałem i żołnierzami. Działaność admirała Torpedy obfituje w spektakularne sukcesy militarne i odkrycia na skalę międzywymiarową. Bomba jednak nie wraca szybko i admirał podejmuje liczne próby określenia jego położenia i uratowania go. Misja kończy się powodzeniem!

Za kadencji admirała ginie Michał Parchaś, syn Sułtana Kosmitów. Ten wściekły niszczy własne, milionowe miasto Zbąszynek - wraz z oddziałem kapitana Bomby. Epizod dzieje się w czarnej dziurze. Torpeda jakoś radzi sobie z natarciem wojennym Sułtana. Mimo wszystko, Torpeda osobiście czyni honory odwiedzając rodzinę Bomby i jego podkomendnych. Odwiedza narzeczoną kapitana, Angelę: "Takie ciosy, najpierw niechciana ciąża - a potem śmierć konkubenta. Nie do pozazdroszczenia taki los hiobowy". Przekazuje jej pośmiertny medal dla Tytusa, oraz rętę wojskową i becikowe. Pozwala sobie na szczerą dygresję o Bombie: ''Kawał skurwysyna... dlatego był dobrym żołnieżem." Na ręce zarumienionej Klaudii, która miała wyraźną ochotę bliżej poznać przystojnego admirała, przekazuje "skromny kosz wędlin" aby "zostawiła wreszcie te kiełbachy kosmitów w spokoju".

Torpeda podejmuje się budowy autostrad w Kurvix, ma racjonalne podejście i buduje je szybko, ale nie na gwałt, co tłumaczy chorążemu Hubsonowi: "Nie od razu Kutasenat zbudowano!". Admirał pełnił swój urząd ponad 5 lat.

Zdradzony o świcie...W którym to odcinku????Edytuj

Oszczerstwa mediów wobec Admirała.jpg
Niewątpliwie najlepszy admirał Gwiezdnej Floty w dziejach Kurvix pada ofiarą intrygi Jachasia. Torpeda niegdyś obalił jego admiralskie rządy i zdemaskował interes jaki robił kosztem państwa. Wściekły milioner Jachaś wykupił media aby zwalczać admirała. Za pomocą manipulacji i propagandy wzburzył tłum. Na jego polecenie wyemitowano materiał o nazwie "Krwawe zamieszki". Udział w nim wzieli kibole, których Jachaś przekupił pizzą aby zaatakowali Belweder. Torpeda nie dał się sprowokować. Media pokazały jednak zupełnie co innego...

Krwawe zamieszki przedstawiono jako rozstrzelanie protestujących z karabinów maszynowych, żeby było śmieszniej wynik starcia to 1 osoba ranna. Okazuje się, że ta osoba zemdlała bo zapaliła na głodniaka papierosa. Dziennikarz wypytuje go jak ocenia postawę Gwiezdnej Floty, ten twierdzi: "a bardzo ładnie, wodę dostałem." Dziennikarz jednak zupełnie inaczej interpretuje słowa rannego cywila: "Przemoc, śmierć, upokorzenie, i łzy niewinnych... Czy admirał Torpeda zwariował?"

Zdradziecki Trybunał.jpg

Admirał odpowiada przed Trybunałem Stanu.

Jachaś wykrzykiwał hasła: "Torpeda matole, twój rząd obalą kibole". Cały tłum rzucił się na oddziały gwiezdnej floty, rzucił śmieciem prosto w twarz admirała. Podkurwiony admirał nakazał wydać ostrzegawcze strzały w powietrze, po nieudanej próbie negocjacji i wytłumaczenia, że Gwiezdna Flota nie ma nic wspólnego z Euro.

Znakomity Admirał za swą bohaterską postawę został postawiony przed Trybunał Stanu. Ten niezależny organ, mający na celu rozliczanie najwyższych osób w państwie za zbrodnie przeciwko Narodowi, odebrał J.J. Torpedzie tytuły admirała i generała Gwiezdnej Floty. Trybunał Stanu orzekał w składzie czteroosobowym, wśród nich było 3 przekupionych generałów i 1 zdrajca, podstawiony przez Dominika Jachasia.

Zdradziecki Trybunał ogłosił swoją władzę nad Gwiezdną Flotą. Linia obrony admirała była słuszna, był zmuszony bronić Belweder. Przewodniczący Trybunału porównuje to do transakcji z Żydem i do ligawy i polędwicy, jednym słowem, pieprzy głupoty. Jego zdradę wyjawiły słowa: "Torpeda... lubię Cię, ale biznes is biznes..." - jest to nawiązanie do starego żartu o Leninie, dziewczynka w szkole wypowiada o nim ciepłe słowa, żeby dostać nagrodę w postaci dobrej oceny, mimo tego, że sama ma zupełnie inne poglądy. Jest to postawa sprzedajnej świni. Pieniądze biorą górę nad uczciwością i dobrem państwa. Podczas ogłoszenia wyroku przewodniczący zapija butelką wódki słowa: "Panie, miej ten kraj w opiece...".

Admirał broni Belweder.jpg

Ostatnie chwile admirała.

Ostatni dyżur admirała Torpedy. 

Admirał Gwiezdnej Floty do 
ostatniej chwili bronił idei 
demokracji. Mimo, że nie rozumie 
dlaczego protest uderza w jego 
osobę i nie wie o intrydze 
skierowanej przeciwko niemu, 
uspokaja Hubsona. 
Ten zaś proponuje: "Seryjkę 
po nogach, dla przyzwoitości..." 
- admirał zdecydowanie sprzeciwia 
się takiemu rozwiązaniu.

Bohaterski ratunekEdytuj

Torpeda ratuje Borubara.jpg

Torpeda ratuje Borubara

Trybunał Stanu wysyła Torpedę, którego niesłusznie zdegradował na misję rangi państwowej. Kapitan bez słowa wyrusza uratować Borubara, bramkarza reprezentacji RKS Huwdu. Jego oddział składa się z czarnoskórego chorążego, oraz wysokiego szeregowca. Cechuje ich dyscyplina i posłuszność wobec swojego dowódcy, wypełniają dokładnie jego rozkaz. Dzięki temu najlepszy bramkarz reprezentacji Kurvix może wrócić do gry i drużyna jest na EURO w pełnym składzie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki