FANDOM

Pizza chujew

Chujew

Chujew2

Jedna z wielu odmian Chujewa

Chujewy pochodzą z planety D.U.P.A. Z wyglądu ich prawdziwa postać przypomina kutasa, jednak mają zdolność przemiany w dowolną rzecz lub postać. Uważają się za najlepszą z ras, na drugim miejscu stawiając kurvinoxy. Występują wyłącznie w postaci męskiej.(Choć w Kutapokalipsie występują żeńskie odmiany z innych galaktyk). Spotyka się osobniki rasy żółtej, mówiące językiem podobnym do chińskiego. W okresie dojrzewania przechodzą mutację moszny objawiającą się charakterystycznym mrowieniem w jajcach. Jeden z nich został wynajęty przez Sułtana Kosmitów, by w czasie wyborów na nowego Admirała Gwiezdnej Floty, kandydował przybrawszy kształt legendarnego Generała Lufy.

Zdobycia technologiczne Edytuj

Mimo że Chujewy uznają się za najbardziej rozwiniętą rasę we wszechświecie, to ich broń jest prymitywna. Najczęściej używają włóczni.

Budują różne pojazdy - do przemieszczania się po planecie służy chujomobil, a w przestrzeni kosmicznej latają wielkimi transportowcami. Jednym z nich przewieźli Kapitana Bombę i jego żołnierzy na Planetę Wojny.

Administracja Edytuj

Chujowe godło

Godło Chujewów

Zajmują się polityką - w Kutasenacie zasiadają kutasenatorowie, a obradom przewodniczy Marszałek Kutasenatu - Lord Dominik Kita K'Ul. Rodzajem rządu jest Rada Dwunastu, w której decyzje muszą zapadać jednogłośnie. Obchodzą też liczne święta. Najbardziej znanym jest podwójne Święto Dupy, obchodzone w trakcie Chujowych Godów.

Pod siedzibą Kutasenatu znajduje się Chujowy Loszek, z którego rzekomo nie da się spierdolić. W podziemnych korytarzach żyją Chujowe Małpy. Natomiast 100 000 000 pięter nad loszkiem ma swój sekretny gabinet Rada Dwunastu.

Chujewy chętnie jedzą przekąski, pizzę, oraz ciastka z wisienką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki