FANDOM

Cud życia
Serial Kapitan Bomba
Miejsce Kopalnia torfu (w śnie Głusia), Dom Michała Głusia i Sylwii,
Misja Rozpierdolić ławicę agresywnych bąków
Nr odcinka 136
Sezon III
Długość odcinka 8:34
Data premiery 25 października 2009 r.

Cud życia 136. odcinek Kapitana Bomby. Na Youtube odcinek został opublikowany 25 pażdziernika 2009 r.

FabułaEdytuj

Odcinek zaczyna się snem Michała Głusia, w którym odbywa on karę w kopalni torfowej C'Qrwozaurów, gdzie dostaje najpierw sto batów, a później jest zaprowadzony do celi skurwola Janusza, który odbywa z nim stosunek (pomimo, że Głusiowi się to nie podoba). Michał budzi się. Jego dziewczyna, Sylwia, uspakaja go. W tym czasie Bomba ucieka z więzienia kosmitów, następie podstępem zabija strażników. Po odkryciu zwłok przez ochronę więzienia został wezwany tropiciel, który podąża za Bombą. Tymczasem Sylwia prosi Michała o to, aby ten ją zapłodnił. Ten jednak martwi się, bo po kopulacji będzie musiał zjeść swoją dziewczynę, na co ona odpowiada, że to jest "Cud życia". Później jednak Głuś zgadza się-uprawia seks i zjada Sylwię. W tym czasie Bomba uciekając, dociera nad urwisko. Strażnik więzienny, który za nim podążał, próbuje go zastrzelić, ale przeszkadzają ma Janusz i Sebek, którzy zabijają go sposobem, którego nauczył ich Bomba. Po zakończonym stosunku Michał idzie do kibla, gdzie wydala jajeczka. Wtedy do jego domu puka tropiciel, który przestraszył tym kurwinoksa, przez co ten upuszcza i rozbija swoje jajeczka. Tropiciel pyta się Głusia, czy widział Bombę, na co on odpowiada, że nie. Michał jest zasmucony tym, że zniszczył jaja, ale później wydala g*wno, co poprawia mu humor.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki