FANDOM

Deformers.jpg

Trójka deformersów- Lanobot, Ticobot i Espebot

-Za!
-Za!
-Veto!

Typowe głosowanie.

Dopóki ja płacę wszyscy będziecie zapierdalać na gaz!

Ojciec Deformersów zakazujący im jeździć na benzynie.

Chwila! Veto - miały być dziewczynki, a nie dwa martwe Skurwole!

Espebot po zauważeniu zwłok dwóch kurwiących się Skurwoli, których zabił Bomba.

Deformersy (albo inaczej Grupa Przestępcza Deformers) - gang z Kurvix złożony z trzech robotów-samochodów. Wszystkie decyzje podejmowane przez grupę muszą zostać poddane głosowaniu i zaakceptowane jednomyślnie, gdy wszyscy powiedzą "Za". Jeśli któryś z trójki powie "Veto" cały wniosek szlag trafia, jednak ten sam wniosek może być złożony ponownie. Decyzje podejmowane przez Deformersów dotyczą często sytuacji prozaicznych np. że jednemu z nich jest zimno, albo że widzą jakąś osobę. Grupą rządzi lider nieformalny, który przyjmuje wnioski pod głosowanie i zapisuje je w notesie. Na słowo "DEFORMACJA" roboty mogą powrócić do postaci samochodów lub odwrotnie.

Członkowie Edytuj

W skład grupy wchodzą trzej bracia. Największy z nich to Espebot, będący czarnym Daewoo Espero, najmniejszy to Ticobot, będący czerwonym Daewoo Tico. Trzeci z nich to Lanobot (biało-brązowe Daweoo Lanos), który w wyniku głosowania został liderem nieformalnym (według Espebota nie musieli wybierać lidera, bo Lanobot zawsze rządził się najbardziej). Ticobota obrał jako swego zastępcę, a Espebota stażystą. Ticobot jako jedyny posiada komórkę (oczywiście na rachunek ich ojca). Niestety została ona zniszczona podczas próby wyszarpania jej drugi raz przez Lanobota, który miał zamówić pizzę. Espebot postanowił zakapować staremu o rozwalonym telefonie, jednak dał się przekupić przez Lanobota i otrzymał funkcję lidera nieformalnego. Trójka została zauważona przez uratowanego przez Bombę kolesia i podczas ucieczki przekupiła go dychą aby trzymał gębę na kłódkę.

Ojciec Deformersów Edytuj

Stary.png

Deformersy i ich stary.

Deformers2.png

Rodzina Deformersów pomagająca Bombie.

Deformersy uważają się za kozaków, jednak srają się swego starego. Wszyscy bracia jadą na tym samym wózku, czyli są na jego utrzymaniu. Jego decyzje, z racji jego hierarchii w rodzinie, są ważniejsze niż wyniki głosowania jego dzieci. Dopóki ojciec utrzymuje trójkę to każe im zapierdalać na gaz.

Sam ojciec trójki jest czerwoną szambiarką Stara o rejestracji LRY 01CY i dawnym znajomym generała Lufy- starego Bomby. W przeciwieństwie do swych synów jeździ na olej opałowy. W Kutapokalipsie ojciec wraz ze swymi synami zostaje wezwany przez CB Radio i przybywa pomóc Bombie w walce z Bengalami. Robi to akcie wdzięczności za pomoc przy szlaufie, jaką Tytus udzielił mu będąc brzdącem, gdy ten przyjeżdżał do nich na wypompowywanie nieczystości. Po przełączeniu się na benzynę i przeleceniu przez granicę kosmosu Deformersi, Mkbewe i Bomba raz na zawsze rozwalają Bengali. Jednak kiedy Sułtan Kosmitów zdradza Gwiezdną Flotę, Mkbewe atakuje Bombę siedzącego na górze ojca Deformersów i niszczy robotowi kawałek głowy.

Odcinki Edytuj

Fakty Edytuj

  • Deformersy są oczywistą parodią Transformersów, zaś wewnętrzne głosowania ich grupy są parodią metod pracy senackich podkomisji, jak również demokracji szlacheckiej.
  • Trójka braci jest przeróbkami modeli samochodów marki Daewoo. O dziwo ich ojciec pochodzi z innej marki- Star.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki