FANDOM

Dodupyzaur

Dodupyzaur i naukowiec zakładnik

Dodupyzaury- Jedna z ras kosmitów, mniej powszechna od reszty. Najbardziej znanym przedstawicielem tego gatunku jest podróżnik: Mateo.

Wygląd Edytuj

Ci kosmici wyglądają jak czarne diabły z łbem skorpiona i zielonymi oczami muchy. Ich pazury równiesz przypominają te, jakie ma mucha. Znad dupy wyrasta im długi - jak chuj murzyna - ostry ogon. Z włosów łonowych, rozciągających się od pośladków, aż po jajca i podbrzusze, wystaje im mały, czerwony, śmierdzący siusiaczek.

Zachowanie Edytuj

Swym intelektem, dodupyzaury w niczym nie odbiegają od reszty kosmitów, co skutecznie udowadnia większość scen z ich udziałem. W opinii Majora Śryła prezentują jednak większą od kurvinoxów wartość bojową, są odeń odważniejsze. Najczęściej używają typowych karabinów laserowych, mimo że stworzyli również własną jego wersję. Krąży pogłoska, iż nikt nie chce rozmawiać z dodupyzaurem, poza innym dodupyzaurem. Lubią wypić. Jak wskazuje nazwa ich gatunku, dodupyzaury preferują zupełnie bezpieczny seks analny. Nie gardzą przy tym innymi rasami (w szczególności Kurwinoxami, które mogą obsłużyć trzech na raz). Nie zapuszczają się dalej niż do asteroidy Zadupie.

Udział w serialu Edytuj

Po raz pierwszy pojawiają się w odcinku Jest nadzieja..., gdzie porywali naukowców, aby otrzymać za nich okup. W odcinku "Ucieczka" Krzysztof i Rysiek, latający na myśliwcu kosmitów odkrywają, że możliwe jest wycelowanie broni we własny pojazd i samo- unicestwienie tą metodą. Utrzymywali również fabrykę dzid laserowych, wraz z jej fortyfikacjami na planecie Huczsrajajami. Niezapomniany jest również mały dodupyzaur Kondziorek z odc. Marik1234

Zwyczaje świąteczne Edytuj

Dodupyzaury co pół roku obchodzą Wigilię podobnie jak ludzie: raczą się świątecznymi potrawami, stroją choinkę, śpiewają kolędy, łamią się opłatkiem oraz cytują własną wersję Pisma Świętego. Jednak wielu z nich wierzy, że świąteczna aura jest tylko pretekstem do urządzenia libacji i otrzymywania prezentów. Niektóre z świątecznych potraw dodupyzaurów to:

1.Hot-Dog'i

2.Hamburgery

3.Coca-Cola

4.Pizza (zwana również tortem z salami-według tradycji wpi*rdala się ją łapami)

5.Wódka

6.Rosół

Źródła Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki