FANDOM

Domino Jachaś
Imię Dominik
Nazwisko Jachaś
Funkcja Admirał Gwiezdnej Floty
Rasa kurvinox
Cechy szczególne siwe wąsy
Informacje
Serial / Film Kapitan Bomba

Z Domino niebiańska Skurwoala cię nie omino!

Hasło wyborcze

Wóda i dziwki dla każdego! Podwójna! Jeszcze się zapytacie: A gdzie pizza? A ja na to: pstryk!

Obietnice wyborcze Jachasia

Torpeda matole! Twój rząd obalą kibole!

Jachaś przed EURO

Dominik Jachaś to gruby kurvinox fioletowej maści. Były Admirał Gwiezdnej Floty, obecnie przedsiębiorca.

WyboryEdytuj

Dominik Jachaś był kandydatem wystawionym przez Komitet Kosmitów Sprzymierzonych, na Admirała Gwiezdnej Floty. W przedwyborczych sondażach cieszył się stuprocentowym poparciem sześcioprocentowej mniejszości Kosmitów Sprzymierzonych. Jachaś prawie zbankrutował przez nieodwołane zamówienie do Galak Pizza na średnią hawajską dla każdego. Na Domino głosował m.in. Michał Głuś oraz prezenter TGF 11. Tak jak pozostali kandydaci, stawił się na debacie, jednak w przeciwieństwie do swoich konkurentów, którzy rozmawiali o polityce i wojnie z kosmitami, on cały czas zajadał się pizzą i powtarzał swoje obietnice wyborcze ze spotu, czym udowodnił, że nie ma pojęcia o polityce. Początkowo posiadał stuprocentowe poparcie sześcioprocentowej mniejszości kosmitów sprzymierzonych z ludźmi.

Ostatecznie jednak zdobył drugą lokatę w wyborach, przegrywając tylko z fałszywym Generałem Lufą, a jego poparcie wyniosło 40%. Po zdemaskowaniu fałszywego generała Lufy, Jachaś został mianowany nowym Admirałem Gwiezdnej Floty.

Admirał Gwiezdnej FlotyEdytuj

Jachaś w więzieniu

W więzieniu

Dalsze losyEdytuj

Po odkryciu przekrętu z Galak Pizzą, został zdemaskowany przez Głusia i wsadzony do więzienia na 5 lat. Po odsiedzeniu wyroku otworzył biznes, tym razem w branży dopalaczy, na których zbił majątek. Jego następcą, za zasługi i wzorową służbę, został Chorąży Torpeda.

Jachaś na EURO

Na EURO

Jachaś, po odsiedzeniu kary i zdobyciu majątku, wrócił, by wyrównać rachunki. Po prawdopodobnym odzyskaniu Galak Pizzy, powrócił do polityki. Wykorzystując zamęt przed EURO, Jachaś wzburzył zgromadzony tłum przeciw Torpedzie, zarzucając mu niezdążenie zakończenia prac. Przekupił telewizję oraz Zdradziecki Trybunał, by dopiąć swego. Po zdegradowaniu JJ'a, Jachaś wycofał się z życia publicznego.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to jedyny kosmita, który piastował urząd Admirała Gwiezdnej Floty.
  • Ta postać jest nawiązaniem sieci Domino's Pizza.