FANDOM

Dziabnięty cz.1
Serial Kapitan Bomba
Miejsce Planeta Sraturn
Misja Zniszczyć pasiekę Nadesrałów
Nr odcinka 26
Sezon VIII
Długość odcinka 9:45
Data premiery 20 czerwca 2012

Dziabnięty cz.1 - 127 (152) odcinek serialu Kapitan Bomba.

FabułaEdytuj

Komputer tłumaczy, że przygody Gwiezdnego Patrolu były nawet fajne, lecz było w nich za dużo bekania i pierdzenia. Musiał przez to pominąć kilka odcinków.

Tymczasem na planecie Sraturn, Gwiezdny Patrol ma za zadanie zniszczyć pasiekę Nadesrałów. Czekają kilka godzin w krzakach. W pewnym momencie nadlatują dwa osobniki: Kamil i Darek. Kamil jest obrażony na współtowarzysza za to, że nie pomagał mu przy zbieraniu jagód, tylko je wpie***lał. Nadesrały wracają do pasieki. Kapitan wydaje rozkaz, by podłożyć pod ul ładunki wybuchowe. Niestety Sebek i Janusz zapomnieli zabrać ich z rakiety. Bomba nakazuje wejście do środka.

W pasiece, Kamil zauważa gówno na klepisku, czym jest bardzo rozzłoszczony. Darek siedzi w kiblu i prosi o przyniesienie srajtaśmy. W tym momencie, do środka wpadają żołnierze Gwiezdnego Patrolu i zaczynają napie***lać. Kamil uruchamia pole siłowe (tzw. otoczkę plazmową). Dzwoni w tym czasie pod sex-telefon. Bomba, próbując odnaleźć rozwiązanie, medytuje. Objawia mu się Kutang Pan, mówiąc:

To ja - typ niepokorny
Nikt nie wie, co we mnie tkwi
Ten sam, choć niepodobny
Kochanie, proszę, wybacz mi

Dzięki tym słowom, Tytus wie co zrobić. Atakuje Nadesrała jednym z ciosów Hudo - cios z potylicy w kostkę, po czym staje się nieprzytomny. Janusz dobija Kamila za pomocą karabinu. Sebek wchodzi do kibla, by zabić Darka. Udaje mu się to, jednak zostaje przez niego dziabnięty, o czym nie mówi przełożonemu. Po zakończeniu misji, Janusz proponuje misję w leśniczówce na Napletunie lub Hot-Dogi na Uryn. Bomba (po wykonaniu ciosu) nie kontaktuje, Sebek wybiera pierwszą opcję.

Odział maszeruje przez Napletun. Sebek zauważa jagody, zaczyna je zbierać i wymieniać różne ich odmiany, czym dziwi towarzyszy.

Tymczasem w leśniczówce, trzech Kurvinoxów nagrywa śmieszny filmik, który mają zamiar wrzucić do internetu. Dwóch macza pazury we wiadrze z benzyną, po czym je podpalają i zaczynają wymachiwać. Sytuacja wymyka się spod kontroli, gdy wiadro staje w płomieniach. Ogień udaje się opanować. Podjarany tą sytuacją Malutki podchodzi do kamery i zaczyna głośno mowić. Łukaszek (kamerzysta) ucisza go, ponieważ stara jest w piwnicy. W jednej chwili, do środka wpada Gwiezdny Patrol i zaczyna napi***alać. Gdy w drzwiach pojawia się matka Łukaszka, Sebek przemienia się w Nadesrała i rzuca się na Bombę...

OdcinekEdytuj

KAPITAN BOMBA - DZIABNIĘTY CZĘŚĆ 1 (ODC09:46

KAPITAN BOMBA - DZIABNIĘTY CZĘŚĆ 1 (ODC. 127)

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki