FANDOM

Dfdf.png
Faraon Mumia znowu rozpierdala cały kosmos 3 - film akcji, którego zapowiedź była wyświetlona w filmie Kapitan Bomba: Zemsta Faraona. tuż po zapowiedzi serialu Wojownicze Żółwie Hudo.

Głównym bohaterem tego filmu jest niejaki Pan Wołodyjowski, z zawodu archeolog. Łazi on po piramidach, aby odnaleźć Drakulę. W końcu odnalazł, ale ten zaczął strzelać do niego laserem z oczu. Dowiadujemy się również, że w lampie mieszka krasnal od Coca-Coli, który niechętnie pomaga Wołodyjowskiemu, tłumacząc, że nie jest Gandalfem. Po załatwieniu Drakuli pojawia się tytułowy faraon mumia. Przeciw niemu walczą w.w. bohaterowie, Jeden z nich (a konkretnie krasnal) znajduje czas na zabawianie się z dodupyzaurami płci żeńskiej, które są gotowe na pokazanie  fiuta za symboliczną stówę.

Producenci tego filmu, którzy wydali takie superprodukcje jak Dżuma czy Dżumandżi 2, utrzymują, że fabuła Trójki jest praktycznie taka sama jak w Jedynce i Dwójce, pomimo okrojonego budżetu. W filmie ponoć miała dominować akcja, aczkolwiek dodali też niewielką dozę romansu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki