FANDOM

Kurvix.jpg

Galaktyka Kurvix

Galaktyka Kurvix - miejsce większości misji Kapitana Bomby. W jej obrębie leży niezliczona ilość gwiazd i planet.Brak tu autostrad, a istniejące trasy kosmiczne są pełne dziur. Ma kształt Polski. Zamieszkuje ją wiele gatunków kosmitów, którzy podlegają władzy Sułtana Kosmitów, choć zdarzają się także współpracujący z Gwiezdną Flotą. Tych zrzesza Komitet Kosmitów Sprzymierzonych.

Kurvix a Droga MlecznaEdytuj

Czas w Galaktyce Kurvix biegnie znacznie szybciej niż na Ziemi, dzięki czemu Bomba był w stanie przeżyć ponad 1000 lat i spotkać się z Generałem Italią i Hitlerem. Zastanawiające jest to, że mieszkańcy tej galaktyki nie zakładają skafandrów do wychodzenia w przestrzeń kosmiczną (np. porwanie Kapitana Bomby przez Kutanoida), natomiast w Generale Italii Hitler i Stalin chodzili w skafandrach. W Galaktyce Kurvix leży księżyc o nazwie Ziemia.

MigracjeEdytuj

W serialu Laserowy Gniew Dzidy ukazano migracje, czyli wyjeżdżanie mieszkańców galaktyki Kurvix do galaktyki Kujwdubie (porównywalna do emigracji Polaków do Niemiec). Kosmici wyjeżdżają tam "za chlebem" lub robią to, aby ukraść wartościowe przedmioty w sąsiedniej galaktyce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki