FANDOM

Kuj naboje póki gorące!

Slogan wyborczy Kuja

MOJA MORDA W SPOCIE TEGO TŁUSTEGO KUJA!

Słowa Torpedy

A KUJ CI W DUPĘ Z TAKĄ FLOTĄ CO ZATRUDNIA KOSMITÓW!

Słowa Chujewa udającego Generała Lufę

Generał Kuj - weteran Gwiezdnej Floty, choć znający wojnę tylko z symulatora. Był kandydatem na admirała.

Generał kuj w spocie wyborczym.jpg

Spot wyborczy

PolitykaEdytuj

Po tragicznej śmierci Admirała Gwiezdnej Floty zostaje jednym z czterech kandydatów na nowego Admirała. Jego konkurentami są: chujew podający się za Generała Lufę, Brat Bliźniak Admirała Gwiezdnej Floty oraz kurvinox Domino Jachaś.

Jego slogan wyborczy to: "Kuj naboje póki gorące" .Uczestniczy w debacie wszystkich kandydatów na admirała. Podczas jej trwania postanawia, że jeśli wygra wybory będzie dążyć do zabicia Sułtana Kosmitów, gdyż, według niego, wtedy wszyscy kosmici poddadzą się ludziom. Uważa też, że kosmici sprzymierzeni mogą być przydatni dla Gwiezdnej Floty. Jego poglądy spotykają się z ostrą krytyką ze strony fałszywego Generała Lufy. Początkowo posiada poparcie równe 45 %, jednak ostatecznie zajmuje dopiero trzecie miejsce w wyborach z poparciem równym 12%. Początkowo popierał go Kapitan Bomba, potem przeszedł jednak na stronę Generała Lufy i to na niego zagłosował, a nie na Kuja.

Powiązania z Wyborami w PolsceEdytuj

Generał Kuj bardzo przypomina Bronisława Komorowskiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki