FANDOM

Generał Lufa
Generał Lufa
Imię Bogdan
Nazwisko Bomba
Funkcja generał Gwiezdnej Floty
Powiązania
Rasa człowiek
Informacje
Serial / Film
Pierwszy odcinek Święto Dupy część 1

Generał Bogdan "Lufa" Bomba to zmarły ojciec Kapitana Bomby. Za życia podróżował Orzełem 1, jednak po schwytaniu go przez kosmitów słuch o nim zaginął. Odnalazł go Kapitan Bomba w Chujowym Loszku, z którego rzekomo nie da się spier***lić. Tuż po odnalezieniu Lufa zmarł na śmierć przykuty do łańcuchów.

Młode lataEdytuj

W czasach, gdy Lufa był dorosłym i pełnym energii mężczyzną, jego głównym zadaniem było wychowanie syna. Generał dołożył wielu starań, aby Bomba wyrósł na żołnierza Gwiezdnej Floty. Od najmłodszych lat ćwiczył małego Tytusa w posługiwaniu się bronią palną i nienawiści do kosmitów. Nie chciał też, by jego syn stał się pedałem - dlatego też Tytus przysiągł, że jego "dupa będzie ciasna jak po praniu".

WyboryEdytuj

W odcinku "Czas Wyborów" dowiadujemy się, że w wyborach na admirała startował chujew pod postacią Generała Lufy. Bomba na początku nie chciał uwierzyć, że to jego ojciec, jednak później się do niego przekonał i zagłosował na niego. Fałszywy Lufa wygrał wybory. W końcu Bomba dowiedział się od majora Śryla, że pod Lufę podszywał się chujew i stoczył z nim bójkę w studiu TGF 1, ale fałszywego Lufę ustrzelił Kapitan Torpeda.

Admiral lufa

Fałszywy Lufa w gabinecie Admirala Gwiezdnej Floty.

CiekawostkiEdytuj

  • Prawdziwe imię generała to Bogdan, natomiast Lufa to pseudonim, który wziął się od jego alkoholizmu.
  • Tytus urwał mu rękę w Chujowym Loszku, sobowtór Lufy posiadał już obie ręce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki