FANDOM

Greg Lepkie Raczki cz. I Edytuj

Greg Lepkie Rączki cz. I - 131 odcinek z serii Kapitan Bomba.

Fabuła Edytuj

Kapitan Bomba i jego żołnierze otrzymali misję eskorty pocztowego żuka jako karę za przyniesienie przez Sebka jaj Skurwola do gabinetu admirała Gwiezdnej Floty. Kapitan wyjaśnia żołnierzom, że normalnie za coś takiego trafiliby do więzienia. Narzeka na nudę.

W kolejnej scenie przenosimy się na planetę Napletor, gdzie poznajemy bezrobotnego Kurvinoxa Grzegorza oraz jego niemiłą i zgryźliwą żonę Bożenkę, która uważa go za życiowego przegrywa. Dzień w dzień wypomina mu jego nieróbstwo i żałuje, że nie wyszła za swojego ukochanego z młodości, Bogdana, który teraz jest szefem ochrony w Tesko. Zdenerwowany Grzegorz wychodzi do knajpy, gdzie przy Wódce Skurwolańskiej żali się swojemu koledze Wojtusiowi, który próbuje go pocieszać. Rozgoryczony Grzegorz demoluje lokal, a następnie zostaje z niego wyrzucony. Wojtek radzi przyjacielowi pogodzić się z żoną, ale po drodze spotykają Bogdana, który naśmiewa się z Grzegorza. Kosmici się biją, a Grzesiu trafia na wytrzeźwiałkę na planecie Ja-jami.

Zmartwiony wraca do domu, gdzie dowiaduje się, że jego żona straciła pracę. Grozi mu rozwodem i wyprowadza się. Uwagę smutnego kosmity przyciąga laser. Chce nim sobie strzelić w ryj, ale przypomina sobie, co mu przy wódce radził Wojtas:

- Powiedz, ale tak szczerze. Co byś ty zrobił, gdybyś był na moim miejscu?

- Sam nie wiem. Na pewno bym wytrzeźwiał. Przeprosił Bożene. No a potem wziął laser, wsiadł w rakietę i opierdolił jakąś planetę.

Postanawia zmienić swoje życie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki