FANDOM

Kapitan Bomba w ramach misji karnej eksortuje pocztowego żuka przewożącego awizo i wezwania do zapłaty alimentów. Nie może znieść, że od tak długiego czasu nie zapierdolił ani jednego kosmity, aż karabin zardzewiał. Ze złości odbezpieczył granat, ale w porę wyrzucił go za okno. Nagle Janusz gwałtownie zahamawał, bo kosmiczną autostradę zatarasowało drzewo. Pocztowy żuk wjechał w dupę Orzeła 7. Kapitan Bomba przeczuł zasadzkę i profilaktycznie polecił pierdolnąć z lasera. Nagle humor mu się poprawił, bo zobaczył kosmitę.

Był to kurwinox Grzegorz, który postanowił zostać bandytą Gregiem Lepkie Rączki. Zarządał wydania worków z mamoną, bo inaczej pierdolnie detonator. Kapitan kazał spełnić jego żądanie, bo poddają wojnę by wygrać bitwę i obiecał, że jeszcze go dorwą. Greg dostał worki z pocztą, a konwój odleciał. Mimo początkowej radości bandyta się wkurwił, bo wśród przesyłek były same awiza i rachunki, a nie pożądane przez niego renty. Na dźwięk sygnałów policyjnych uciekł. 

Potem Greg wylądował na jakiejś planecie, aby przeliczyć zrabowane pieniądze. Okazało się, że było tam całej parady 30 złotych, z którymi postanowił pójść na automaty, gdzie je przegrał. Będąc bez grosza postanowił obrabować napotkany kamper, gdzie pewien Kurwinox z żoną Skurwolką kłócili się o zanętę wędkarską. Niestety, w kamperze nie było nic cennego i zabrał z niego tylko telewizor i streapon. Przypadkiem włączywszy TV, dowiedział się z programu prowadzonego przez Modesta Bombę o konkursie, w którym można wygrać 100 zl. 

Następnie napada na studio telewizyjne, żądając od Modesta pieniędzy. Wtem pojawił się Kapitan Bomba z Januszem i Sebkiem. Greg zostaje przerobiony na sito i trafia na Skurwoalę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki