Fandom

Kapitan Bomba Wiki

Hugon

453strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Pierdolony bogol, sra forsą, bilonem się podciera a na porządną ekipę remontową mu szkoda sknerusowi zajebanemu.

Ekolog o Panu Hugonie.

Pan Hugon - C'Qrwozaur, wraz z córką prowadził złomowisko dla samochodów Raum Schrot.

Pojawił się w jednym z odcinków Laserowego Gniewu Dzidy: Lasergate. W celu wyremontowania wnętrza siedziby firmy skorzystał z usług poniekąd znanego przedsiębiorstwa: Łęcina i Spółka, czego później gorzko żałował. Zwolnił członków ekipy remontowej, nie zapomniawszy wygarnąć im zdewastowanego wnętrza, które po sobie zostawili. Przez swoje skąpstwo był szczególnie znienawidzony przez, i tak zawistnych, ekologów. Jeden z nich podrzucił Bekasa na teren złomowiska, po czym doniósł Inspektorowi Ochrony Środowiska o rzekomo kolejnej firmie zajmującej tereny lęgowe ptaka zagrożonego gatunku.

Pod koniec odcinka o budynek Raum Schrot-u rozbija się transportowiec Szlezwig a ostateczny kres firmie oraz karierze Pana Hugona przynosi Inspektor Ochrony Środowiska, który nakazuje delegalizację działalności, konfiskatę pozostałej części majątku oraz aresztowanie właścicieli. Feralny bekas zostaje zabity, gdyż zdaniem Inspektora: Zbyt długo przeżył w nienaturalnym środowisku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki