FANDOM

Panie kapitanie, to jest naprawdę dobre!

Janusz do Bomby podczas konsumpcji żarcia kosmitów

Ale mu pan powiedział!

Janusz do Bomby, gdy ten potyra Torpedę
Janusz Sram
Janusz
Imię Janusz
Nazwisko Sram
Powiązania
Rasa człowiek
Cechy szczególne czarne włosy, gruby brzuch
Informacje
Serial / Film
Janusz

Janusz w mundurze

Janusz (z domu) Sram – jeden z głównych bohaterów serialu. Wraz z Sebkiem i Kapitanem Bombą należy do Gwiezdnego Patrolu. Jest mały i gruby, raczej nie grzeszy inteligencją (czasami grzeszy w chuj), choć Kapitan Bomba nazwał go doktorem Sram. Mało co nie stracił życia przedzierając się przez pole minowe aby wypełnić rozkaz Bomby i przyprowadzić rakietę. W chwilę potem pogryzł go Skurwol, który jak wiadomo ma jad tak silny, że ja pierdolę. Został jednak odratowany przez speców ze Szpital Astralnego i powrócił na wcześniejsze stanowisko.

ŻycieEdytuj

W Szpitalu Astralnym zakochała się w nim blond pielęgniarka, która opiekowała się po nim po tym jak wstrzyknięto mu materię pozakosmiczną. Owa pielęgniarka najprawdopodobniej jest jego żoną - Teresą Kłopotek-Sram, z którą ma 2 bachory. Potem razem z Tytusem i Sebkiem zostali wciągnięci do czarnej dziury i uznani za zmarłych.

UmiejętnościEdytuj

Janusz jest nieomalże strzelcem wyborowym załogi Bomby. Jako jedyny w załodze posiada pozwolenie na użycie moździerza, którego potrafi świetnie obsługiwać. Potrafi precyzyjnie trafiiać w punkty na tyłach fabryki dzid laserowych LAS-DZID-EXPORT. W załodze Orzeła 7 robi jako pilot rakiety, niemniej jednak karabin nie jest mu obcy. Jest również wybitnym smakoszem. Potrafi przełknąć prawie każdą potrawę i owoc kosmitów,znane to:

- c'qrwogrona

- chujowe kluski

- oscypki

NazwiskoEdytuj

Janusz nosi dosyć nietypowe nazwisko - Sram. Jak twierdzi, jest to szlacheckie nazwisko i powinno się go przedstawiać "Janusz, z domu Sram", jednakże Sebek wie swoje i obśmiewa go leciutko, gdy tylko się o nim dowiaduje.

HobbyEdytuj

Janusz jest fanem jedzenia i jeśli tylko ma okazje próbuje jedzenia kosmitów. Objadał się zarówno C'Qrwogronami jak i makaronem Chujewów lub oscypkiem. Jest też zapalonym wędkarzem i przy wielu okazjach opowiada o rybołówstwie. Nosi przy sobie nożyk do oprawiania ryb, który w kilku sytuacjach uratował załogę z opresji.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki