FANDOM

Panie kapitanie, to jest naprawdę dobre!

Janusz do Bomby podczas konsumpcji żarcia kosmitów

Ale mu pan powiedział!

Janusz do Bomby, gdy ten potyra Torpedę
Janusz

Janusz w mundurze

Janusz (z domu) Sram – jeden z głównych bohaterów serialu. Wraz z Sebkiem i Kapitanem Bombą należy do Gwiezdnego Patrolu. Jest mały i gruby, raczej nie grzeszy inteligencją (czasami grzeszy w chuj), choć Kapitan Bomba nazwał go doktorem Sram. Mało co nie stracił życia przedzierając się przez pole minowe aby wypełnić rozkaz Bomby i przyprowadzić rakietę. W chwilę potem pogryzł go Skurwol, który jak wiadomo ma jad tak silny, że ja pierdolę. Został jednak odratowany przez speców ze Szpital Astralnego i powrócił na wcześniejsze stanowisko.

ŻycieEdytuj

W Szpitalu Astralnym zakochała się w nim blond pielęgniarka, która opiekowała się po nim po tym jak wstrzyknięto mu materię pozakosmiczną. Owa pielęgniarka najprawdopodobniej jest jego żoną - Teresą Kłopotek-Sram, z którą ma 2 bachory. Potem razem z Tytusem i Sebkiem zostali wciągnięci do czarnej dziury i uznani za zmarłych.

UmiejętnościEdytuj

Janusz jest nieomalże strzelcem wyborowym załogi Bomby. Jako jedyny w załodze posiada pozwolenie na użycie moździerza, którego potrafi świetnie obsługiwać. Potrafi precyzyjnie trafiać w punkty na tyłach fabryki dzid laserowych LAS-DZID-EXPORT. W załodze Orzeła 7 robi jako pilot rakiety, niemniej jednak karabin nie jest mu obcy. Jest również wybitnym smakoszem. Potrafi przełknąć prawie każdą potrawę i owoc kosmitów,znane to:

- c'qrwogrona

- chujowe kluski

- oscypki

NazwiskoEdytuj

Janusz nosi dosyć nietypowe nazwisko - Sram. Jak twierdzi, jest to szlacheckie nazwisko i powinno się go przedstawiać "Janusz, z domu Sram", jednakże Sebek wie swoje i obśmiewa go leciutko, gdy tylko się o nim dowiaduje.

HobbyEdytuj

Janusz jest fanem jedzenia i jeśli tylko ma okazje próbuje jedzenia kosmitów. Objadał się zarówno C'Qrwogronami jak i makaronem Chujewów lub oscypkiem. Jest też zapalonym wędkarzem i przy wielu okazjach opowiada o rybołówstwie. Nosi przy sobie nożyk do oprawiania ryb, który w kilku sytuacjach uratował załogę z opresji.

CiekawostkiEdytuj

  • Tekstura swetra Janusza pochodzi z swetra polskiego "celebryty" internetowego, Krzysztofa Kononowicza.