FANDOM

Kamil Zdun - kurvinox barwy zielonej. Były uczeń, menel.

MłodośćEdytuj

Był uczniem Zespół Szkół Astralnych nr 1 na planecie 10,5,25,5,12,9 3,9 19,9,5 3,8,3,9,1,12,15 20,15 2,5,25 11,9,20,21 10,5,19,20,5,19 25,10,5,2,5,13. Gimbus, był słabym uczniem, między innymi z biologii. Kamil na pytanie nauczyciela na temat opisu trawienia i wydalania skurwola odpowiedział: Je i sra. Wraz ze swoim kompanem Damianem, bardzo lubił palić papierosy, a także był dręczony przez lokalnych dresów, którzy zamykali go (i jego kolegę) w damskim kiblu. Kamil nie wytrzymał i zalał swoim moczem podłogę łazienki, przez co obydwaj chłopcy zostali zawieszeni w prawach ucznia na 7 dni. W odwecie Kamil nasłał na całą szkołę kapitana Tytusa Bombę, który wraz ze swoimi podwładnymi urządził rzeźnię, zabijając wszystkich z karabinu.

Dalsze losyEdytuj

Po tym incydencie, Kamil i Damian, kończąc edukację bez matury, zostali menelami. Na dwa tygodnie przed desperackim czynem Kamila, Damian zdechł na szkorbut, a jego zwłoki Kamil odsprzedał jakiemuś zboczeńcowi w zamian za kasę, za którą kupił pistolet. Niestety, podczas nieudolnej próby ograbienia banku w którym po jego wejściu wszyscy nie wierzyli że coś może tak śmierdzieć jak on. Kamil poślizgnął się na wymiocinach staruszki (która zrzygała sie z jego smrodu) i upadł, a pistolet strzelił przebijając mu organy których nazwy by znał gdyby skończył szkołe ( w łeb), pomimo iż nikt nie pociągnął za cyngiel.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki