FANDOM

Do wszyskich galaktyk zbliża się kometa Kuźwar i najpotężniejsi przywódcy głównych galaktyk próbują ją powstrzymać. Oczywiście nieświadomy niczego Bomba robi swoje - n*********a do kosmitów. Jak to się zakończy - czy dawni wrogowie zakończą właśnie? Przekonacie się w kinach 2012 roku.

Trailer
Kutapokalipsa - logo

Logo filmu

Kapitan Bomba: Kutapokalipsa to pełnometrażowy film GIT Produkcji opowiadający o przygodach rozgrywających się w uniwersum Kapitana Bomby, nie będący ściśle fabularnie powiązany z serialem. Premiera w sieci kin Helios w całej Polsce miała miejsce 23 marca 2012, na TVN Player 15 czerwca, w serwisie YouTube 5 września tego samego roku.

Prace nad filmemEdytuj

Kutapokalipsa - plakat

Plakat

W październiku 2008 roku na stronie internetowej zespołu GIT Produkcja pojawiła się informacja o rozpoczęciu prac nad kinową, pełnometrażową, aktorską wersją Kapitana Bomby. Tym samym serial miał być pierwszym z dorobku wytwórni, który doczekałby się wersji kinowej. Sceny w filmie fabularnym nie zachwyciły twórców, więc projekt przerwano. Bartosz Walaszek zapowiedział jednak, że w 2012 w kinach odbędzie się premiera wersji pełnometrażowej. Ta informacja wywołała radość wśród wielu polskich internautów.

17 października 2011, na oficjalnym kanale pojawiła się pierwsza zapowiedź filmu, zaś 13 marca 2013 drugi trailer, którym podano już datę i miejsce premiery.

FabułaEdytuj

Głównym tematem fabuły jest zbliżająca się do galaktyk kometa Kuźwar. Aby ją pokonać, Gwiezdna Flota i armia, którą dowodzi Sułtan Kosmitów, będą musiały połączyć swe siły.