FANDOM

Kapitan Dupa.jpg

Kapitan Dupa

Kapitan Dupa - propagandowa franczyza stworzona przez kosmitów, mająca na celu wyśmiewanie się z Gwiezdnej Floty i Kapitana Bomby.

FabułaEdytuj

Kapitan Dupa i jego żołnierze Bartek i Piotrek (sparodiowani podkomendni Bomby - Sebek i Janusz) są homoseksualistami, którzy lubią się razem zabawiać. Jako przykład w jednym z odcinków serialu Kapitan karze żołnierza jazdą na ręcznym. Kapitan Dupa lubi gdy rżnie się go w dupę kolbą karabinu, bo dopiero wtedy osiąga orgazm. Jest jednak również zapinany penisem. Ma tchórzliwy charakter i przeraża go ostrzał kosmitów. Nie grzeszy również sprytem i w przypływie homoseksualnej żądzy daje zabić się kosmitom. Wszyscy latają rakietą Pedał 7, który przypomina nieco Orzeła 7. Kapitan Bomba jest przekonany, że kosmici mieli na celu wyśmiać Chorążego Torpedę. Kapitan Dupa miał na celu wyśmiać ówczesne komentarze krytykujące Kapitana Bombę, mówiace że są to jedynie "prymitywne żarty o dupie, kutasie i gejach rysowane w Paincie", na podobnej zasadzie co postać Marika1234 wykreowana później.

FaniEdytuj

Gra Kapitan DupaEdytuj

Gra kd.jpg

Gra Kapitan Dupa

Gra na podstawie serialu. W odcinku Kutanoid grał w nią Mateo z izolatki. Pobił rekord zdobywając 3890 punktów. Login gracza może zajmować tylko 5 znaków. Fani serialu stworzyli na jej podstawie nieoficjalną fanowską wersję, dostępną m.in. tutaj:

http://joemonster.org/gry/19086 tutaj: KAPITAN BOMBA

Więcej z Fandomu

Losowa wiki