Fandom

Kapitan Bomba Wiki

Karabin laserowy

453strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja1 Udostępnij
Dzialo.jpg

Typowy karabin laserowy

I jeb, jeb, jeb, jeb z laserka, byle gdzie i tak nie trafię!

Kurvinox podczas strzelania

Karabin laserowy - Główna broń kosmitów wszelkiej maści. Łatwy w użyciu i bardzo szybkostrzelny, stanowi ekwiwalent karabinu Gwiezdnej Floty.

Style prowadzenia ognia Edytuj

  • Na orientację: Preferowany przez gros kosmitów, polega na trzymaniu lasera przed sobą z wciśniętym spustem i korygowaniu strumienia pocisków na bieżąco. W zasadzie styl identyczny z karabinowym Napierdalaniem, jednak w wykonaniu kosmitów, pozbawiony skuteczności.
  • Z użyciem celownika: Jedynym znanym kosmitą potrafiącym strzelać w ten sposób jest Major Śryl. Korzystając z prostego krzyża celowniczego, możliwe jest trafienie w cel wielkości hełmu z odległości kilkudziesięciu kroków.
  • Po pijanemu: Regulamin zabrania strzelania po pijaku, gdyż kończy się to przeważnie masakrą kosmitów a nawet przypadkowym samobójstwem. Niemniej ofiary ostrzału mają wrażenie, jakby strzelał do nich snajper.

Modele Edytuj

W porównaniu ze zwykłym karabinem, broń laserowa jest używana przez wiele ras kosmitów, nie dziwi zatem fakt, że niektóre z nich stworzyły i używają własnych wzorów konstrukcyjnych. Zwykle, ich skuteczność nie odbiega od normy a największą różnicą pomiędzy nimi jest wygląd zewnętrzny:

Laserowe.jpg
  • Bojowy karabin laserowy

W porównaniu z modelem podstawowym, używany wyłącznie przez regularne wojska.

Karabin laserowy v2.jpg
  • Programowalny karabin laserowy

Najnowocześniejszy ze wszystkich. W założeniu, dzięki wkomponowanej w bok broni klawiaturze strzelec może dostosować sprzęt do osobistych preferencji, w praktyce najczęściej używaną (nie zawsze celowo) funkcją jest blokowanie możliwości strzału klawiszem Num Lock. Wyłączny element arsenału armii Kurvinoxów.

Karabin laserowy v3.jpg

Ciekawostki Edytuj

  • Laserowe pociski karabinu są znoszone przez wiatr.
  • Z rzadka może się zaciąć.

Źródła Edytuj

  • Kantyna Laser
  • Czas wyborów 3
  • Kutapokalipsa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki