FANDOM

Głuś oglądając odcinek "Kapitana Dupy" otrzymuje rozkaz od Admirała Torpedy. Ma udać się na planetę CHUWDU, gdzie zatrzymał się tabor cygańskich kosmitów, wniknąć w ich struktury i rozpierdolić wszystkich w drobny mak.

Tymczasem na CHUWDU cygańskie Kurvinoxy uczestniczą w pogrzebie swojego Króla, Beli Chorowitego, i zagrzebując zwłoki gównem. Władca nie zostawił potomstwa, dlatego wdowa po nim, zarządza wybór nowego. Na pytanie: „Kto chce być królem?” zgłasza się kapitan Głuś, występując pod fałszywym imieniem Mikele. Nowy monarcha otrzymuje królewską koronę, specjalnie w tym celu wygrzebaną z gówna. Następnie uroczystości pogrzebowe się kończą, a ich uczestnicy wracają do swoich codziennych zajęć. Głuś świetnie się czuje w roli Króla Cyganów. Śpi w Niewiadowie (żółym camperze) i postanawia korzystać z sytuacji przez kilka tygodni, a wykonanie misji zostawia na potem.

Okazało sie, że wdowa po Beli Chorowitym doskonale wiedziała o misji Głusia, która tak naprawdę była pułapką Sułtana Kosmitów. Kosmitka informowała na bieżąco mocodawcę o wszystkim. Otyły Pan chciał bowiem zemścić się na kapitanie, który z jego służby przeszedł do Gwiezdnej Floty i zdradził go.

Sułtan Kosmitów przybywa po Głusia w najmniej oczekiwanej sytuacji, kiedy akurat ten drugi sikal na schody swojego camperu i przypadkiem spryskał moczem swojego dawnego pana. Kapitan, w obliczu tak nieciekawego spotkania, alarmuje Cyganów o intruzach w obozie. Sułtan wyjaśnia mu, że ów obóz cygański to tak naprawdę tajny obóz szkoleniowy i został założony po to, by go, Głusia, zwabić. Zapowiada także srogą karę i tortury.

Z kolei żołnierze Głusia czekający na niego w rakiecie dziwią się, że tak długo go nie ma. Zaniepokojeni powiadamiają admirała Torpedę, który karze im nic nie robić, bo wszystko idzie zgodnie z planem.

W tym czasie na CHUWDU Głuś jest pożerany przez Dżdżokutanicę, która pożera swoje ofiary, zaczynając od nóg, aż dwanaście godzin i trawi je od razu w pysku. To powolna i bolesna śmierć. Sułtan wszystko nagrywa telefonem i zamierza wrzucić filmik na jutub w kategorii „śmieszne” . Wpierdalany przez chujowego potwora Głuś rozlicza sie z życiem i lamentuje, że nie tak sobie wyobrażał jego koniec. Nagle całą planetą zatrząsł charakterystyczny krzyk: „NAPIERDAAAAAALAĆ!!!”. Na ratunek Kurvinoxowi przybył kapitan Bomba z Januszem i Sebkiem.

Cygańscy kosmici zostali rozpierdoleni z karabinów razem z dżdżokutanicą, ale Sułtan zdołał się ewakuować z zasadzki. Bomba jest niezadowolony z akcji, bo Sułtan uciekł. Wyjaśnia Głusiowi, że cały plan był po to, by zwabić Sułtana Kosmitów i go rozpierdolić. Pułapka Sułtana na Głusia stała się pułapka na niego samego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki