Fandom

Kapitan Bomba Wiki

Król cygański

453strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Głuś oglądając odcinek "Kapitana Dupy" otrzymuje rozkaz od Admirała Torpedy. Ma udać się na planetę CHUWDU, gdzie zatrzymał się tabor cygańskich kosmitów, wniknąć w ich struktury i rozpierdolić wszystkich w drobny mak.

Tymczasem na CHUWDU cygańskie Kurvinoxy uczestniczą w pogrzebie swojego Króla, Beli Chorowitego, i zagrzebując zwłoki gównem. Władca nie zostawił potomstwa, dlatego wdowa po nim, zarządza wybór nowego. Na pytanie: „Kto chce być królem?” zgłasza się kapitan Głuś, występując pod fałszywym imieniem Mikele. Nowy monarcha otrzymuje królewską koronę, specjalnie w tym celu wygrzebaną z gówna. Następnie uroczystości pogrzebowe się kończą, a ich uczestnicy wracają do swoich codziennych zajęć. Głuś świetnie się czuje w roli Króla Cyganów. Śpi w Niewiadowie (żółym camperze) i postanawia korzystać z sytuacji przez kilka tygodni, a wykonanie misji zostawia na potem.

Okazało sie, że wdowa po Beli Chorowitym doskonale wiedziała o misji Głusia, która tak naprawdę była pułapką Sułtana Kosmitów. Kosmitka informowała na bieżąco mocodawcę o wszystkim. Otyły Pan chciał bowiem zemścić się na kapitanie, który z jego służby przeszedł do Gwiezdnej Floty i zdradził go.

Sułtan Kosmitów przybywa po Głusia w najmniej oczekiwanej sytuacji, kiedy akurat ten drugi sikal na schody swojego camperu i przypadkiem spryskał moczem swojego dawnego pana. Kapitan, w obliczu tak nieciekawego spotkania, alarmuje Cyganów o intruzach w obozie. Sułtan wyjaśnia mu, że ów obóz cygański to tak naprawdę tajny obóz szkoleniowy i został założony po to, by go, Głusia, zwabić. Zapowiada także srogą karę i tortury.

Z kolei żołnierze Głusia czekający na niego w rakiecie dziwią się, że tak długo go nie ma. Zaniepokojeni powiadamiają admirała Torpedę, który karze im nic nie robić, bo wszystko idzie zgodnie z planem.

W tym czasie na CHUWDU Głuś jest pożerany przez Dżdżokutanicę, która pożera swoje ofiary, zaczynając od nóg, aż dwanaście godzin i trawi je od razu w pysku. To powolna i bolesna śmierć. Sułtan wszystko nagrywa telefonem i zamierza wrzucić filmik na jutub w kategorii „śmieszne” . Wpierdalany przez chujowego potwora Głuś rozlicza sie z życiem i lamentuje, że nie tak sobie wyobrażał jego koniec. Nagle całą planetą zatrząsł charakterystyczny krzyk: „NAPIERDAAAAAALAĆ!!!”. Na ratunek Kurvinoxowi przybył kapitan Bomba z Januszem i Sebkiem.

Cygańscy kosmici zostali rozpierdoleni z karabinów razem z dżdżokutanicą, ale Sułtan zdołał się ewakuować z zasadzki. Bomba jest niezadowolony z akcji, bo Sułtan uciekł. Wyjaśnia Głusiowi, że cały plan był po to, by zwabić Sułtana Kosmitów i go rozpierdolić. Pułapka Sułtana na Głusia stała się pułapka na niego samego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki