FANDOM

Księżniczka Gwiezdnej Republiki

Księżniczka z lustereczkiem

Lustereczko, powiedz plis,
kto jest najpiękniejszy w galaktyce Kurvix?

Księżniczka pyta się lustereczka

Księżniczka Gwiezdnej Republiki – niezwykle ważna persona w świecie ludzi żyjących w galaktyce Kurvix. Rezyduje w zamku położonym na tej samej planecie, na której swoją kwaterę ma Admirał Gwiezdnej Floty. Zapatrzona w swoją urodę postać. Posiada magiczne lustereczko, którego często pyta o swoją urodę (nawiasem mówiąc, lusterko jest pedałem i najbardziej podoba mu się Admirał Gwiezdnej Floty).

Została porwana przez trzy kurvinoxy (pan lider i podkomendni), którzy wykorzystali ją jako zakładniczkę, grożąc wstrzyknięciem jej materii pozakosmicznej, zatem Admirał zlecił Bombie jej odbicie. Po krótkiej akcji Gwiezdny Patrol przejął kobietę z łapsk kosmitów i zabrał ją bezpiecznie na pokład rakiety Orzeł 7. W czasie lotu powrotnego, kiedy jeszcze zasznurowana z włożoną chustką do buzi leżała na podłodze, załoga natrafiła na mgławicę Dupsra, gdzie została zaatakowana przez Zdupiksy. W czasie ucieczki załoga przekroczyła granicę kosmosu i wszyscy, łącznie z księżniczką, zmienili się w kutasy. Na szczęście po pewnym czasie udało się patrolowi wrócić do bazy i odwieźć kobietę bezpiecznie do jej sypialni. Niestety, już po chwili po raz kolejny została porwana, tym razem przez skurwola.

Ciekawostki Edytuj

  • W serialu wcześniej pojawiła się Księżniczka Kosmicznej Republiki, która zginęła w czasie akcji. Nie jest wiadome, czy Księżniczka Gwiezdnej Republiki to jej następczyni, czy też Gwiezdna Republika i Kosmiczna Republika to dwa zupełnie odmienne twory państwowe.
  • Księżniczka Gwiezdnej Republiki to oksymoron, ponieważ republika z samej definicji jest ustrojem pozbawionym monarchy.

Źródła Edytuj