FANDOM

Kurvinox - gatunek kosmity, jest równie niebezpieczny jak głupi. Najpospoliciej występująca rasa w uniwersum Kapitana Bomby.
Kurvinox.jpg

Kurvinox wąchający własne gówno

Wygląd i fizjologiaEdytuj

Kurvinox przypomina wysoką, humanoidalną jaszczurkę z długim ogonem. posiada trzy odbyty, ponieważ sra więcej niż je. Jest równie sprytny co głupi. Spotykane są osobniki barwy niebieskiej (najczęściej), fioletowej, żółtej, zielonej, różowej, a także w bladych kolorach (istnieją przesłanki, że na starość tracą swój kolor, który przybiera blado brązową barwę). Mają też charakterystyczne kły, lecz ich zastosowanie jest nieznane. Kurvinoxy podobnie jak ludzie posiadają zarost. Raz jest to klasyczny ludzki zarost, a raz coś na kształt długiego kutasa. Można go np. użyć jako szalika, albo próbować zjeść zupę, ale wygląda to pedalsko, dlatego też raczej nie noszą zarostu (w wersji chujowej; wersja ludzka jest dość często spotykana w późniejszych odcinkach).

WystępowanieEdytuj

Ojczyzną Kurvinoxów są rozległe jaskinie planety F/jute-m 2. Mieli też wiele baz w różnych miejscach, m.in. na planetach Kosmos i O.D./by-t. Mają nawet swojego ambasadora przy Gwiezdnej Flocie, co można wywnioskować ze słów Bomby, że wolałby ratować ambasadora Kurvinoxów niż Chorążego Torpedę. Ich struktury państwowe są silnie rozbudowane. Posiadają Ministerstwo Wojny zaopatrujące w broń i żywność np. w gołąbki luksusowe oddziały zwiadowcze. Funkcjonuje u nich policja drogowa (pod nazwą Straż Gwiezdna Kosmitów), która porusza się w kosmosie na rowerach i wypisuje mandaty. Król kurvinoxów został zabity przez Kapitana Bombę. Obecnie występują na terenie całej galaktyki Kurvix. Niektórzy wyemigrowali do galaktyki Kujwdubie.

Zwyczaje i kulturaEdytuj

Kurvinoxy, tak samo jak małpy, iskają się, usuwając, drugiego po Kapitanie Bombie, największego wroga, którym są wszy, które uchodzą zresztą za duży przysmak. Kurvinox jest w stanie zjeść człowieka, jeden z nich usiłował skonsumować księżniczkę. Ich słabym punktem, jak wielu innych kosmitów, jest niepohamowana żądza wąchania gówna.

W pierwszych odcinkach, kurvinoxy zachowywały się jak zwierzęta, nie potrafiły stosować nowych technologii. Ich przywódcą był Król Kurvinoxów, a głównym zwierzchnikiem Sułtan Kosmitów. Z czasem jednak, po dłuższym obcowaniu z ludźmi i ekspansją przez nich kosmosu, przejmowali ludzkie obyczaje i styl życia. Kurvinoxy zaczęły prowadzić działalność gospodarczą (np. Bogusław Łęcina), prowadzić pojazdy, budować własne mieszkania i nosić ubrania. Rozwinęła się ich kultura, czego przykładami są Kantyna Laser i RKS Huwdu. Niektórzy wypowiedzieli nawet posłuszeństwo Sułtanowi, tworząc Komitet Kosmitów Sprzymierzonych.

Kurvinoxy mają własne wierzenia. W czasie zimy obchodzą Święta. Uważają, że po śmierci udadzą się na Niebiańską Skurwoale. Wierzą też w liczne legendy, jak chociażby Lichuj czy Yeti.

Posługują się zwykle karabinami laserowymi, ale używają również niestandardowych broni, np. strzykawek z materią pozakosmiczną. Niekiedy gromadzą się na naradach, gdzie próbują ustalić, jak zapierdolić Kapitana Bombę.

RozmnażanieEdytuj

Po 4-dniowej kopulacji samiec zjada samicę, aby uzyskać nasienie niezbędne do zapłodnienia jajeczek. Jajeczka składane są przez samca, zaś przetrawione ciało samicy pozwala okryć je izolacyjną warstwą gówna. I to jest piękne... to jest właśnie Cud Życia. Nie stronią jednakże od seksu oralnego, tę przyjemność zapewnia im Klaudia, siostra Sebka.

Wśród kurvinoxów zdarzają się pary pedałów (np. Bartek i Piotrek), nie są jednak akceptowane społecznie. Niektóre samice trudnią się prostytucją.

Generał Italia Edytuj

Kurvinoxy pojawiły się w innym serialu Git Produkcji - Generale Italii. Wynika z nich, że niektóre osobniki znają język niemiecki, na poziomie umożliwiającym negocjacje warunków Galaktycznego Sojuszu z Bekenbauerem. W zamian za możliwość złożenia jajeczek na pace ciężarówki i ich transport w bezpieczne miejsce inkubacji, kurvinoxy dostarczyły Niemcom materię pozakosmiczną. Auto spadło jednak w przepaść, a kosmitów pokonał Generał Italia i wykończył udający dostawcę pizzy Kapitan Bomba.

Za kurvinoxów przebrali się swego czasu Józef Stalin i jego pomocnik Bubka. Kapitan Bomba, przylatując na ziemię wziął ich jednak za prawdziwych kosmitów i usiłował zap**rdolić.

Wymiar alternatywny Edytuj

Kurwinoxy z wymiaru alternatywnego są całkowitym przeciwieństwem swoich zwykłych odpowiedników.Są dominującą rasą która nauczyła ludzi chodzić na dwóch nogach,eksperymentują na ludziach,oraz potrafią celnie strzelać.Gdy jest ich więcej niż jeden,to nie ma się żadnych szans na przeżycie.Znanymi nam przedstawicielami tego rodzaju kurwinoxa są Darek i Przemek.

Kurwinox z innego wymiaru.png

Kurwinox Przemek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki