FANDOM

Kutang Klan cz. 1
Serial Kapitan Bomba
Nr odcinka 11
Sezon VIII
Długość odcinka 9:45
Data premiery 26 września 2011

Kutang Klan cz.1 - 112 (137) odcinek serialu Kapitan Bomba.

FabułaEdytuj

We własnym domu, na osiedlu Astralna Laguna, Tytus Bomba ćwiczy podnoszenie na drążku. Przerywa trening, by zrobić coś do jedzenia. Nagle dzwoni telefon, okazuje się, że to matka, która zaprasza go na spotkanie z bratem. Gdy Bomba wraca do kuchni, okazuje się, że pojawił się nieproszony gość (6 w tym tygodniu), Kurvinox w stroju ninjy. Po zabiciu go pistoletem, Tytus zauważa na jego ciele tatuaż przedstawiający kwiat lotosu.

Bomba spotyka się z Januszem i Sebkiem w bibliotece, by dowiedzieć się czegoś na ten temat z encyklopedii. Zdaniem tępych ch*jów, tatuaż bardziej przypomina kutasa niż kwiat lotosu. Tytus czyta:

Wytatuowany znak na piersi to symbol mnichów ninja z klanu Kutang. Mnisi Kutang Klanu nie uznają żadnej władzy w kosmosie. Na czele zakonu stoi mistrz zakonu Kutang Pan. Do zakonu trafiają jako jaja i całe życie poświęcają na medycynę medytację i naukę Kutarate i Hudo. Zamieszkują bezludną planetę Srasz przy samej granicy kosmosu. Status: Neutralni

Janusz proponuje przekazanie sprawy Torpedzie, by w poniedziałek przeprowadzić misję. Poza tym nie ma czasu, gdyż ma zamiar spędzić weekend na rybach. Sebek także odmawia wzięcia udziału, gdyż umówił się na niedzielę na LAN party w CS-a. Bomba nazywa ich leniwymi tępymi ch*jami, za co Janusz chce mu j*bnąć. Wracając do domu samochodem, mówi Sebkowi, że żałuje tak ostrych słów. Myśli też, że Bomba nie poleci na Srasza. Sebek uważa inaczej.

Tytus udaje się autobusem PKS HU 22 do siedziby Kutang Klanu. Tym samym kursem jadą też Bogusław Łęcina i Wacław - budowlańcy, którzy przez 3 godziny toczą spór o to, czy lepsza jest gładź czy karton-gips. Łęcina ma zamiar zwolnić pracownika, jednak nie robi tego, gdyż nie potrafi robić łączeń. Bomba zwraca im uwagę, żeby przestali gadać.

Autobus ląduje na Sraszu. Łęcina daje Tytusowi wizytówkę, mówiąc, że potrzebuje tynkarza. Bomba ma zamiar udać się do klasztoru podstępem. Wejścia strzegą dwaj mnisi: Paweł i Daniel. Po chwili pojawia się Bomba w przebraniu wieśniaka przynoszącego ryż, po czym zabija strażników. Po wejściu do środka, spotyka Kutang Pana. Wokół pojawia się armia ninjów.

OdcinekEdytuj

KAPITAN BOMBA - KUTANG KLAN CZĘŚĆ 1 (ODC. 112)09:45

KAPITAN BOMBA - KUTANG KLAN CZĘŚĆ 1 (ODC. 112)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki