FANDOM

Kutang Klan cz. 2
Serial Kapitan Bomba
Nr odcinka 12
Sezon VIII
Długość odcinka 9:10
Data premiery 18 października 2011

Kutang Klan cz.2 - 113 (138) odcinek serialu Kapitan Bomba.

FabułaEdytuj

Chorąży Torpeda dokonuje odprawy Gwiezdnej Floty. Po przydzieleniu pokojowej misji na planecie Sine Wory 2 dla Kapitana Głusia Torpeda wyznacza Tytusowi Bombie standardowe zadanie zrobienia porządku na planecie Utas. Okazuje się jednak, że Bomba nie zjawił się na odprawie. Po nieudanym telefonie do Tytusa admirał woła do siebie Sebka i Janusza w celu wyjaśnienia nieobecności Bomby. Kompani przyznają, że prawdopodobnie poleciał na planetę Srasz. Spotkanie kończy się wysłaniem misji po Tytusa.

Akcja odcinka przenosi się na planetę Srasz. Kapitan Bomba przechodzi Scieżkę Nowicjusza - zestaw ćwiczeń dla nowego adepta. Kosmici są niezadowoleni, gdyż nie udaje mu się pokonać wszystkich przeszkód. Kutang Pan jest jednak dobrej myśli - uważa, że Bomba ma serce do walki. Guru ninja opowiada swoją historię zwycięstwa w turnieju dzięki długiej umiejętności unikania uderzeń przeciwnika. Jednak od tego czasu zmieniono zasady i w turnieju należy podjąć walkę.

Podczas swojego pobytu w klasztorze Tytus cofa się w myślach do swojego dzieciństwa i przypomina sobie jak to ociec zabraniał mu trenowania Hudo będącego wymysłem kosmitów. Pomimo ćwiczeń na strzelnicy Bomba wieczorami oglądał filmy VHS z tematyką Hudo. Bomba rozmyśla tez nad zniszczeniem Kutang Klanu po zakończeniu turnieju.

Główny bohater ciężko trenuje Kutarate i Hudo aby móc stanąć do pojedynku. Pomimo nieukończenia Ścieżki Nowicjusza Kutang Pan stwierdza, że jego poziom jest już wystarczający.

Równolegle na ratunek lecą do niego Seba i Janusz w rakiecie Orzeł 1. Podczas podróży są atakowani przez kosmitów lecących za nimi. Jednak w skutek złej konfiguracji trajektorii pocisku kosmici sami unieszkodliwiają siebie a pasażerowie Orła winą za wybuch obarczają czarne dziury na autostradzie nie zdając sobie sprawy z zagrożenia jakie ich minęło.

Po dotarciu na Srasz Janusz i Seba trafiają do klasztoru w pomieszczenie, które właśnie jest remontowane przez dwóch budowlańców z firmy Bogusław Łęcina. Żołnierze nie mając doświadczenia w rozpoczynaniu rozmowy z obcymi najpierw strzelają w scianę remontowaną przez Łecinę, a poźniej dają się zdominować przez budowlańców i grzecznie pytają ich o miejsce przebywania Bomby. Okazuje się, że Tytus poleciał na turniej Kutarate/Hudo - jednak nikt dokładnie nie wie gdzie to jest.

OdcinekEdytuj

KAPITAN BOMBA - KUTANG KLAN CZĘŚĆ 2 (ODC09:11

KAPITAN BOMBA - KUTANG KLAN CZĘŚĆ 2 (ODC. 113)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki