FANDOM

Kutang Klan cz. 3
Serial Kapitan Bomba
Nr odcinka 13
Sezon VIII
Długość odcinka 10:05
Data premiery 4 października 2011

Kutang Klan cz.3 - 114 (139) odcinek serialu Kapitan Bomba.

FabułaEdytuj

Na ringu stają do walki Tytus Bomba oraz czerwony kosmita z Gang-Bang klanu. Początkowo Tytus nie radzi sobie z kosmitą co zauważa jeden z Kurwinoxów oraz Kutang Pan. Kosmita prosi Kutang Pana o pozwolenie na wejście na ring zamiast Bomby, jednak ten kwituje zdarzenie bezsensowną puentą:

Jeden pindol był cieniutki, a drugi gruby jak świnia. Może ukąszenie świni boli, lecz to rany po leszczynie goją się dłużej

Brak sensu w wypowiedzi Kutang Pan tłumaczył błędem w tłumaczeniu.

Walkę ostatecznie wygrywa Titu-San (Tytus Bomba), ku zdziwieniu prowadzącego. Następna walkę toczą ze sobą Subzero i Skoripe.

W szatni Kapitan Bomba zostaje zaskoczony przez Kutang Pana i zaczyna się spierać odnośnie swoich umiejętności. Mistrz uderza Tytusa w twarz i rozpoczyna sie gonitwa w okół ławki. Za złapanie mistrza bomba ma zostać mianowany nowym Kutang Panem. Jednocześnie walkę wygrywa Subzero i na ring wchodzą Miłosz Barcamwao z Cumshot Klanu oraz niezrzeszony Zdupydomordyzaur Jerzy.  Walkę wygrywa po kilku sekundach Jerzy. Jednocześnie Bomba poddaje się w gonitwie z Mistrzem i przyznaje do porażki.

Bomba wraca na ring. Tam toczy pojedynek z Chujewem. Kosmita ten podczas walki zmienia się w Arnolda Szwareneggera. Tytus Wygrywa. Bomba wygrywa też kolejne pojedynki z kosmitami, w oczekiwaniu na ostatniego - Zdupydomordyzaura Jerzego. Emocji nie wytrzymuje Kutang Pan i umiera na zawał.

W tym samym czasie Sebek i Janusz kończą naprawić ścianę, którą w poprzednim odcinku zniszczyli pociskami. Sebek po skończeniu szlifowania twierdzi, że praca mu się podoba i dostaje ofertę pracy od Bogusława Łęciny, jednak ją odrzuca. Równocześnie Jerzy masakruje Kapitana Bombę. Tytusowi ukazuje się duch Kutang Pana, który tłumaczy mu konsekwencje przegranej. Okazuje się że Jerzy znakomicie zna kutarate i Bomba nie może go pokonać. Zmotywowany do walki Bomba zmienia technikę i ciosami "w jaja" wykańcza zdupydomordyzaura. Widząc to komentator strzela sobie w głowę z lasera, gdyż postawił na Jerzego dużo pieniędzy. Bomba zostaje następcą Kutang-Pana i otrzymuje insygnia władzy - złote nunchaku.

Niespodziewanie Tytus budzi się w domu i dostrzega lekarza oraz swoją matkę. Okazuje się że zasłabł podczas ćwiczeń na drążku a Kutang Klan był jego snem. W drzwiach pokazuje się również brat Modest.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki