FANDOM

Kutang Pan

Kutang Pan podczas medytacji

Jeden pindol był cieniutki, a drugi gruby jak świnia. Może ukąszenie świni boli, lecz to rany po leszczynie goją się dłużej.

Jedna z mądrości Kutang Pana

Kutang Pan to przywódca Kutang Klanu, mistrz uników i nieudanych sentencji. Jest on kurvinoxem o czerwonych oczach i ciemnozielonej skórze. Nie jest wiadome, czy istniał naprawdę, czy była to tylko senna imaginacja Bomby. Chociaż to kurvinox miał normalną brodę z włosów i normalne wąsy. Jest to chyba jedyny kosmita którego Bomba szanuje.

Kutang KlanEdytuj

Jest to jedyny członek Kutang Klanu, który zwyciężył w turnieju Kutarate/Hudo. Dokonał tego, ponieważ przez całą walkę spie***lał przed przeciwnikiem, po czym rozprawiał się z nim. Został wybrany przewodniczącym klanu. Wysyłał swoich ninja, by złapali Kapitana Bombę. Myślał, że Tytus wygra puchar, gdyż wiedział, że jego ninje raz dostaną w ryj i już klepią w matę. Dzięki morderczym treningom, nowy adept prowadził, by móc walczyć w finale z Jurasem. Zaskoczony Pan pie***lnął na zawał z podnietki.

Po śmierciEdytuj

Duch Kutang Pana objawił się Bombie podczas finałowej walki. Po raz kolejny ukazał się w stanie medytacji, gdy Bomba poprosił o pomoc w zabiciu Nadesrała. Wielokrotnie Bomba kierował się później naukami Kutang Pana np. stosując cios z potylicy w kostkę, aby pokonać groźnych przeciwników.

ŹródłaEdytuj