FANDOM

Niech pan zapisze nas na kajaki, to się nam bardziej przyda. Używając Kutarate bylibyśmy mniej skuteczniejsi w walce, niż gdybyśmy nic nie umieli.

Sebek o Kutarate

Kutarate-Jeden ze stylów walki (obok Chudo), który jest najbardziej nieskutecznym sposobem walczenia. Parodia karate.

Znane ciosyEdytuj

Kutarate zawiera dużą liczbę ciosów, kopniaków, przechwytów, obrotów etc. Jednak niektóre z nich są znane pod charakterystycznymi nazwami, np.

  • cios z potylicy w kostkę-polega na rozbiegnięciu się, wyskoku i uderzeniu z całym impetem w kostkę przeciwnika. idealna do niszczenia pól siłowych. Skutkiem ubocznym jest utrata przytomności.
  • low-kick w kostkę-polega na tym samym co cios z potylicy, ale nie traci się przytomności.

KlanyEdytuj

Cechą charakterystyczną dla użytkowników Kutarate jest łączenie się w klany. Klany te (podobnie jak ciosy) mają również charakterystyczne nazwy takie jak: Kutang Klan, Gangbang Klan, czy Cumshot Klan. Są także ci, co nie łączą się w klany i walczą sami. Co roku są organizowane mistrzostwa Kutarate.

HonorowośćEdytuj

Przykładny wojownik Kutarate musi odznaczać się honorowością. Honorowość polega na oszczędzeniu przegranych przeciwników tzw. ćwierćstrzałowców.

Znani wojownicyEdytuj

  • Kapitan Bomba
  • Kutang Pan
  • Juras
  • King-Kong
  • Sub-Ziro
  • Skorpjen

ŹródłaEdytuj

  • Seria Kutang Klan
  • Dziabnięty cz.1
  • Dziabniety cz.2
  • Ku+as cz.2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki