FANDOM

Laserowy generał
Informacje

Laserowy generał to postać stworzona przez C'Qrwozaurów w celach propagandowych. Ukazywano go jako bohatera, który jest w stanie pokonać sułtana. Tak naprawdę aktor - początkowo Bogdan Smoleń, potem Henryk Mostowiak. Został wykreowany przez firmę KULEN IM ARCH FILM STUDIO.

Bogdan SmoleńEdytuj

Prawdopodobnie zaczął aktorstwo w chwili porwania Papieża C'Qurwozaurów. Kardynałowie chcieli na tym zyskać. Na przedmieściach znajdowało się studio, w którym nagrywano sceny przdstawiające zabijanie kosmitów z galaktyki Kurvix. Z rozkazu sułtana, Bogdan Smoleń został zabity przez Mkbewe.

Zabójstwo "generała" osłabiło morale żołnierzy z Kujwdubie. Wielu wątpiło w jego istnienie. Ponadto, brak generała wywołał strajk.

Kardynałowie znaleźli nowego aktora - Henryka Mostowiaka. strajkujących przekupili i zrobili z nich jego pomocników.

Henryk MostowiakEdytuj

Drugi aktor. W przeciwieństwie do Smolenia, był gruby i nie dbał o kondycję. Zastąpił generała, by uciszyć falę strajków i protestów. Jego powrót wywołał radość wśród mieszkańców galaktyki Kujwdubie.

Do sanatorium w którym był Henryk, przybył Mkbewe. Chciał go zabić, by udowodnić Sułtanowi,że jest najlepszy. W pewnym sensie mu się to udało - Mostowiak uderzył w kartony.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki