Fandom

Kapitan Bomba Wiki

Lord Kita K'Ul

453strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Lord Kita K'Ul
Lord Kita K'UI.jpg
Imię Dominik
Nazwisko Kita K'UI
Funkcja marszałek Kutasenatu
Rasa chujew
Cechy szczególne broda
Informacje
Serial / Film Kapitan Bomba
Jedyny odcinek Święto Dupy część 1

Lord Dominik Kita K'Ul był sędziwym Chujewem piastującym funkcję marszałka Kutasenatu. Obwieścił on zgromadzonym na sali Kutasenatorom rozpoczęcie Chujowych Godów (Dzień po Wielkim Święcie Dupy, 24 grudnia o godzinie 226:11).

MłodośćEdytuj

Podczas swojego wystąpienia wspominał swoją młodość i uczestnictwo w zabawach tanecznych wraz z innymi Chujewami (m.in. z kolegą o imieniu Sebastian). Jak przyznał, w jego klasie wszyscy chłopcy oprócz niego przeszli już mutację moszny i ze wstydu Dominik, wymawiając się od pójścia na tańce, symulował świnkę. Jednak zwiastujące mutację charakterystyczne mrowienie w jajcach przyszło w samą porę.

ŚmierćEdytuj

Lord Kita K'Ul zginął wkrótce po wygłoszeniu tej mowy, gdyż przebrani za Chujewów Kapitan Bomba, Janusz i Sebek wpakowali w niego cały magazynek nabojów, wcześniej skrzętnie chowany w dupie. Niestety kulek nie starczyło już dla innych kosmitów i załoga gwiezdnego patrolu została aresztowana i wrzucona do Chujowego Loszku.

Ukaranie kapitana BombyEdytuj

Za zabicie Kita K'Ula (czy też, jak chcą niektórzy, brutalne zapi***olenie), Rada Dwunastu wysłała Kapitana Bombę wraz towarzyszami broni do Sułtana Kosmitów, na Planetę Wojny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki