FANDOM

Lord Kita K'Ul
Lord Kita K'UI
Imię Dominik
Nazwisko Kita K'UI
Funkcja marszałek Kutasenatu
Rasa chujew
Cechy szczególne broda
Informacje
Serial / Film Kapitan Bomba
Jedyny odcinek Święto Dupy część 1

Lord Dominik Kita K'Ul był sędziwym Chujewem piastującym funkcję marszałka Kutasenatu. Obwieścił on zgromadzonym na sali Kutasenatorom rozpoczęcie Chujowych Godów (Dzień po Wielkim Święcie Dupy, 24 grudnia o godzinie 226:11).

MłodośćEdytuj

Podczas swojego wystąpienia wspominał swoją młodość i uczestnictwo w zabawach tanecznych wraz z innymi Chujewami (m.in. z kolegą o imieniu Sebastian). Jak przyznał, w jego klasie wszyscy chłopcy oprócz niego przeszli już mutację moszny i ze wstydu Dominik, wymawiając się od pójścia na tańce, symulował świnkę. Jednak zwiastujące mutację charakterystyczne mrowienie w jajcach przyszło w samą porę.

ŚmierćEdytuj

Lord Kita K'Ul zginął wkrótce po wygłoszeniu tej mowy, gdyż przebrani za Chujewów Kapitan Bomba, Janusz i Sebek wpakowali w niego cały magazynek nabojów, wcześniej skrzętnie chowany w dupie. Niestety kulek nie starczyło już dla innych kosmitów i załoga gwiezdnego patrolu została aresztowana i wrzucona do Chujowego Loszku.

Ukaranie kapitana BombyEdytuj

Za zabicie Kita K'Ula (czy też, jak chcą niektórzy, brutalne zapi***olenie), Rada Dwunastu wysłała Kapitana Bombę wraz towarzyszami broni do Sułtana Kosmitów, na Planetę Wojny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki