FANDOM

Marik1234.jpg

Marik1234

"Co to za gówno? Kogo kurwa to śmieszy ? Chyba tylko jakiś wyskrobanych zjebów, 200 tysięcy wejść, 200 tysięcy zjebów, huj w dupe każdemu komu się to podoba, huj wam kurwy w dupe, a największy huj autorom ale dla nich to norma, ojciec ich w dupe popierdala po pijaku z kumplami pedałami." - jeden z komentarzy Marika.

Marik1234 - nieznanego gatunku kosmita który kształtem przypomina kutasa. Jest młodociany i wykorzystywany seksualnie przez pijanego ojca oraz jego kolegów.

W seriiEdytuj

Wraz z ojcem mieszka na "Osiedlu dla zjebów". Ma jednego kolegę - dodupyzaura Kondziorka. Pojawia się w odcinku pod tytułem "Marik1234". Autor licznych komentarzy dotyczących odcinków Kapitana Dupy co jest najpewniej powodowane tym iż jest molestowany seksualnie i że jest "zjebem". Często pija Coca-Colę z Kondziorkiem i za każdym razem Marik1234 każe mu "spierdalać". Kosmita ten wącha też własne pierdy co sprawia mu najwyraźniej przyjemność.

"Prawdziwy" MarikEdytuj

Kosmita ten wzorowany był na użytkowniku YouTube TheMarik1234, który był autorem wulgarnych komentarzy na temat GIT Produkcji. Obecnie jego komentarze są rzadkie do odnalezienia, jednakże był on niezmiernie uciążliwy. Obecnie nadal prowadzi on ten sam kanał, ze zmienioną nazwą - Rafał Marikowski. Nadal jest on wulgarny i obraża
7d2588a5ab28.jpg

Jeden z oryginalnych komentarzy Marika.

ludzi, a do jego aktów należy m.in. wyzywanie użytkowniczek od dziwek za posiadanie innej opinii. Jego kanał jest wielokrotnie raidowany i spamowany tekstami z odcinka. Sam nie posiada urazy do GIT Produkcji, uznając (błędnie) że "odcinek narobił mu sławy". Stosunek Kondziorka do sprawy jest nieznany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki