FANDOM

Michał Parchaś - czterdziestoletni, otyły, chorujący na cukrzyce syn Sułtana Kosmitów, zwany przez ojca "Mikele" (nie mylić z Cygańskim Królem). Jest księciem jezior Scharślina i Mamry oraz wezyrem zespołu (grupa, a nie kapela muzyczna, tępe chuje) Asteroidy Downa.Jest krzyżówką kosmitów gatunku Sułtanów (po ojcu) i Kurvinoxów (po matce). Nie znosi Sułtana Kosmitów za posłanie go do sanatorium. Chciał zabić Kapitana Bombę. Nosi jeansy i koszulkę z myszką Miki. Ma czarne włosy.

ŚmierćEdytuj

Parchaś zastawił pułapkę na Kapitana Bombę. Potwór, którego na nich napuścił dał im wybór w 10 minut i Tytus zabił kosmitę. Michał nie wiedział,że go zabiją i odlecieli i zaczął strzelać laserem. Okazało się,że Janusz stracił nożyk (stalowy) i przy lądowaniu odcięli tułów Michała. Kiedy wylądowali, Janusz zabrał z jego kieszeni swoją zgubę, jednak nie powiadomił swojego przełożonego o trupie. Za (zupełnie nieświadome i przypadkowe) zapierdolenie Michała Sułtan Kosmitów zesłał załogę Orzeła 1 prosto do czarnej dziury, która pochłonęła również Zbąszynek.

Michał.jpg

We własnej osobie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki