Fandom

Kapitan Bomba Wiki

Modest Bomba

453strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Zająłbyś się uczciwą robotą, żołnierką, jak każdy chłop w naszej rodzinie, a nie: pedalski wąsik i pitolenie.

Tytus do brata

O ku*wa, zabiłem człowieka.

Modest, gdy po raz pierwszy zabił kurvinoxa

Modest Bomba
Imię Modest
Nazwisko Bomba
Funkcja prowadzący w stacji Rebel:tv
Powiązania
Rasa człowiek
Cechy szczególne czarne wąsy
Informacje
Serial / Film Kapitan Bomba
Pierwszy odcinek Kutang Klan cz.3

Modest Bomba - brat Kapitana Tytusa Bomby. Prowadzi własny program w telewizji Rebel:tv, 50% jego widzów to kosmici, z tego połowa to skurwole. Motto jego programu to "Wóda, dziwki i lasery".

Stosunki z bratemEdytuj

Modest bardzo wkurwia Tytusa. Uważa go za pedała. Kapitan sądzi, że jego brat powinien, tak jak reszta rodziny, zostać żołnierzem. Niejednokrotnie między Tytusem i Modestem dochodzi do bójek. Już nawet sam Lufa uważał Modesta za dziwaka.

ŻycieEdytuj

O jego młodości nie wiadomo zbyt wiele. Już w dzieciństwie nie wykazywał zainteresowania wojaczką. Podczas, gdy Tytus bywał głównie z ojcem, Modest był wychowywany przez matkę, przez co stał się pedałem. Po 18-stce dostał pracę w stacji Rebel:tv. Stał się człowiekiem zamożnym i sławnym. Pewnego razu przyjechał razem z mamą w gości do Tytusa, ale po krótkiej rozmowie zostali przez niego pobici (matka niechcący) i odjechali. Na stację Modesta napadli kosmici, zostali pokonani przez Tytusa. Dalsze losy postaci są nieznane.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego podobieństwo do Tytusa sugeruje, że są bliźniakami.
  • ogląda aska gangste
  • ćpie rododendron
  • nawet jemu klaudia ssie
    Maxresdefault (2).jpg
  • Postać Modesta jest wzorowana na Łukaszu Naporze - byłym prowadzącym Rebel:tv (obecnie RBL.tv).
  • Jego pojazd to rakietowa wersja Dodge'a Rama 1500 (o nazwie SRAM 1500).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki