FANDOM

Naukowiec

Jeden z naukowców

Jad Skurwola jest tak silny, że ja pierdolę!

Fachowa diagnoza naukowca

Naukowcy to przykład najwspanialszej ludzkiej oraz kosmicznej inteligencji w Galaktyce Kurvix.

LekarzeEdytuj

Zajmują się przede wszystkim wykonywaniem skomplikowanych operacji w szpitalu astralnym. Jeden z nich uratował życie Januszowi, gdy ten nadeptał na minę, a potem zaatakował go Skurwol. Inny dokonał operacji "rekonstrukcji" kutasa Sebka.

InżynierowieEdytuj

W Gwiezdnej Flocie pracują także inżynierowie. Mają oni olbrzymie głowy, gdyż muszą w nich pomieścić swe mózgi. Na życzenie admirała, na podstawie planów dzidy laserowej zbudowali teleportyzer. Zginęli na Planecie Wojny w starciu ze Skurwiwijem.

Akcja ratunkowaEdytuj

Dwóch naukowców zostało porwanych przez Dodupyzaury. W akcji ratunkowej uczestniczył Chorąży Torpeda Udało mu się uratować jednego z naukowców. Drugi został zastrzelony za pokazanie Maćkowi Fucka.

KosmiciEdytuj

W odcinku "Mkbewe", na Burgundowym Kutaczu w stacji badawczej Q'Q'HQ'uj pojawili się kosmici naukowcy. Kosmita o imieniu Kornel w pewnym momencie badał czerwonego kutasa. Wtedy do akcji wkroczył Mkbewe. Zabił on kosmitów i zniszczył stację.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki