FANDOM

Gfg
Plik:Orzeł 1.jpg

„Orzeł 1” to legendarny statek kosmiczny, z którego obecnie korzysta Kapitan Bomba. Cechą tego statku jest powodowanie wstrząsów przy wchodzeniu w atmosferę planety, co jednak niweluje, uruchamiany manualnie system kontroli trakcji.

HistoriaEdytuj

Statek pierwotnie należał do Generała Lufy. Po schwytaniu go, ślad o Orzele 1 zaginął. Statek został odnaleziony przez Kapitana Bombę w dupie Skurwiwija w odcinku Święto Dupy część 3 i od tej pory jest użytkowany przez załogę Gwiezdnego Patrolu. Pewnego dnia na pokładzie znalazł się hodowany przez Sebka Pterokosmita, który pewnego razu dotkliwie go okaleczył. Miało też miejsce porwanie statku przez kosmitów. Orzeł 1 został zniszczony w ramach zemsty Sułtana Kosmitów za zabicie syna, jednak potem został odbudowany. Orzeł 1 posłużył jako wzór przy budowie kilku siostrzanych jednostek, stosowanych jako bombowce.

UzbrojenieEdytuj

Jakkolwiek to zabrzmi: fabrycznie, statek Generała Lufy jest nieuzbrojony, walkę z innymi jednostkami załoga podejmuje strzelając z karabinu przez otwarte drzwi, lub ciskając granaty. Jedynie w odcinku  ,,Tytanis'', Orzeł 1 doczekał się podczepianych gondol z sześcioma karabinami maszynowymi, które jednak nie pojawiły się nigdy więcej. Epizodycznie pojawiła się także bomba brykietowa,ale tylko w odcinku ,,Wrota Światów cz.2".

WnętrzeEdytuj

Wewnątrz statku znajduje się nie tylko kokpit (przystrojony erotycznymi plakatami, przedstawiającymi kobiety w bieliźnie), lecz także łazienka, srajkibel, pokoje dla załogi i palarnia.

Kibel

Kibel orzeła

ŹródłaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki