FANDOM

Orzeł 1000000.jpg

Orzeł milion

Orzeł 1000000 - rakieta należąca do Chorążego Michała Głusia. Panował na niej syf jak w kurniku. Rozbiła się na jednej z planetoid w polu asteroid z odcinka Ucieczka.

Pojazd był tańszą, zasilaną gazem, wersją typowej rakiety Gwiezdnej Floty. Wyróżniał się pomalowanym na fioletowo czubkiem, oraz brakiem uzbrojenia, usuniętego z woli właściciela z bliżej nieznanego powodu.

Michał otrzymał Orzeła, wraz z awansem na stopień chorążego i zdążył wykonać nim tylko 2 loty. Mimo krótkiej kariery, rakieta otrzymała niepowtarzalny dizajn jak z Rumunii: nigdy nie sprzątane wnętrze zasnute pajęczyną i przystrojone gównem. Jak sam Głuś przyznał: Dużo pracy włożyłem, by doprowadzić rakietę do tego stanu. W honorowym miejscu, ponad fotelem pilota, wisiał portret Sylwii.

Słabe osiągi pojazdu uniemożliwiły klasyczną ucieczkę przed flotą Sułtana Kosmitów z wykorzystaniem manewru obrotu o 360 stopni, na szczęście pancerz okazał się wystarczająco wytrzymały, by Orzeł dociągnął nad pole asteroid. Po katastrofie, z jego wraku wydobyto radio, którym załoga nadała sygnał H.W.D.C. ze szczytu najwyższej góry na asteroidzie, czym rozjuszyli C'Qrwozaury, które porwały całą drużynę kapitana Bomby wraz z Głuśem do kopalni torfowych w swojej galaktyce.

Źródła Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki