FANDOM

Zaloga.jpg

Załoga Orzeła[1] 7

Orzeł 7 to nowoczesna rakieta bojowa Gwiezdnej Floty. Należy pamiętać, że nie wolno w niej jeść przy kokpicie, bo się spierdoli. Orzeł 7 był już raz rozpierdzielony przez deszcz meteorytów i zapchał się w nim kibel co okazało się stanowić ogromny problem dla załogi. Serwisem Orzeła 7 zajmuje się Stacja Naprawcza Orla Przystań. Do załogi Orzeła 7 należą Kapitan Bomba (dowódca), Janusz i Sebek. Orzeł 7 prawdopodobnie został na planecie D.U.P.Y. kiedy to Bomba i Tępe Chuje zostali porwani przez Chujewów. Możliwe że niedługo pojawi się z powrotem. Przykładem jest intro odcinka "czas wyborów cz. 2" kiedy to Orzeł 7 jest w nim pokazany. Pomimo, że rakieta służy dobrze, jest pedalska w porównaniu do Orzeła 1.

Wygląd Edytuj

Jest to typowa rakieta Gwiezdnej Floty. Z przodu ma czerwoną końcówkę z działem laserowym wewnątrz. Wyposażony jest w kibel, mimo tego Bomba lubi się czasami odlać na jakiejś planecie. Niewątpliwą zaletą statku jest zainstalowanie napędu nadświetlnego, który już raz uratował tyłki Gwiezdnemu Patrolowi przed agresją Zdupiksów (konstrukcja może wytrzymać 4 ich uderzenia).

UwagiEdytuj

  1. Pomimo, iż gramatycznie poprawną formą jest Orła, w serialu mówi się Orzeła.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki