FANDOM

Papiez

Papież C'Qrwozaurów

Papież jest najwyższym władcą C'Qrwozaurów. Siedzibą papieża jest betonowa forteca w galaktyce Kujwdubie. Zmarł w lochach pałacu sułtana kosmitów ponieważ Kurvinoxy nie pomyślały, że trzeba go rozwiązać i karmić.

WyglądEdytuj

Papież nosi złote okulary, białą szatę (mocno przyciasną) ozdabianą różowymi klejnotami oraz purpurową stułę. Charakterystyczne są jego rude brwi oraz dobrze rozwinięty wyrostek na głowie.

WładzaEdytuj

W sprawowaniu władzy pomagają mu kardynałowie. Do bezpośredniej obrony używa laserowego pastorału będącego odmiana dzidy laserowej. Strzeże go armia pod dowództwem laserowego generała.

Relacje z KurvixEdytuj

Papież ma dobre stosunki z Gwiezdną Flotą. Gdy Jachaś został admirałem, przysłał papieżowi pizze na zgodę. Po tym geście papież zniósł wizy dla obywateli galaktyki Kurvix. Sułtan Kosmitów zachowuje się inaczej. Jest chytry i podstępny. Wypowiada wojnę galaktyce Kujwdubie. Nakazuje, by Mkbewe porwał papieża.

ŚmierćEdytuj

Po porwaniu papieża Sułtan zapomniał, że trzeba było go karmić albo chociaż rozwiązać. O jego śmierci poinformował Sułtana Kosmitów jego sługa - dotknął patykiem i zaczęło śmierdzieć.

Po zakończeniu wojny C'Qurwozaury prawdopodobnie wybrały nowego papieża.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki