FANDOM

R.K.S. Chuwdu
Serial Kapitan Bomba
Nr odcinka 4
Sezon VIII
Długość odcinka 8:45
Data premiery 16 czerwca 2011

R.K.S. Chuwdu - 10 odcinek serialu Kapitan Bomba.

FabułaEdytuj

Widzimy złodziei trakcji kradnących tory i kable. Renuś prosi Michała o podanie mu piły, aby mógł odciąć kable, za które mogą dostać sto złotych. Michał odmawia i prosi go o pomoc w odkręcaniu torów. Renuś to lekceważy i dalej robi swoje, co kończy się porażeniem. Michał odkręcając tory został przejechany. Akcja przenosi się do pociągu GKP, którym jedzie Łukasz. Notuje w pamiętniku miejsca, które odwiedził. Po chwili przychodzą do niego kibice RKS Huwdu, którzy pytają się go, czy miejsca obok niego są wolne, a także, jakiej drużynie kibicuje. Ten odpowiada, że nie interesuje się futbolem, co denerwuje trochę jednego z kibiców. Potem wszyscy zaczynają śpiewać o swojej drużynie. Gdy podchodzi do nich konduktor, wszyscy prócz Łukasza dają mu bilety. Dodupyzaur wyskakuje z pociągu i widzi zabitych złodziei trakcji. Widzimy dwoje starszych Kurvinoksów. Ilonę denerwują przyśpiewki kibiców, więc prosi swojego męża, Zenona, aby zrobił coś z tym wyciem. Ten przypomina jej o szacunku dla barw RKS (sam jest kibicem), na co ona mówi mu, że pozwoli mu uprawiać seks dopiero po ślubie. Kurvinox podchodzi więc do kibiców i prosi ich o to, aby śpiewali ciszej, po czym wraca na swoje miejsce. Po chwili słychać krzyk Kapitana Bomby, samica Kurvinoksa zostaje zastrzelona, a pociąg zatrzymuje się. Kierownik pociągu podaje informacje pasażerom, po czym popełnia samobójstwo. Zenon podchodzi do kibiców z butelką wódki, po czym wszyscy śpiewają. Załoga Orzeła 1 podkłada bomby w pociągu, a gdy pasażerowie przestają śpiewać, detonuje ładunki.

NieścisłościEdytuj

– Nie wiadomo, dlaczego pociąg nie wykoleił się na odcinku bez jednej szyny.

– Najdłuższy most kolejowy w kosmosie łączy dwie planety, nie widać go jednak w żadnym innym odcinku.