FANDOM

RKS Huwdu.jpg

Logo RKSu

Robotniczy Klub Sportowy Huwdu - klub piłkarski grający w II lidze, choć grozi mu upadek do III. Klub jest parodią CWKS Legia Warszawa.

Skład i kadraEdytuj

W składzie drużyny znajduje się 8 Kurvinoksów, 2 Skurwole i 1 Dodupyzaur. Ich nazwiska to:

  • Staszak
  • Popek
  • Chodlewski
  • Skisło
  • Tchórglowski
  • Bobryk
  • nieznany skurwol
  • Kiera
  • Szlam
  • Borubar

Wcześniejszym selekcjonerem był niejaki Ptak, a obecnym jest Franciszek S.

RKS Huwdu i EUROEdytuj

Najważniejszym wydarzeniem w historii RKS Huwdu była gra w czasie EURO. Mimo, że RKS próbował przechylić szalę zwycięstwa na swoją korzyść (sucha murawa, przekupiony sędzia itp.) przegrali mecz otwarcia, a także mecz o wszystko. Drugim ciosem było porwanie gwiazdy brunatomodrych, bramkarza Borubara. Na szczęście, zrządzeniem przypadku (niejaki Fidol wybił drużynę przeciwną) udało im się zremisować w meczu o honor i tym samym znaleźć się w tabeli na ostatnim miejscu z jednym punktem.

KibiceEdytuj

Wiadomym jest,że drużyna piłki nożnej musi mieć wiernych kibiców. Prawdopodobnie RKS ma najbardziej wiernych fanów we wszechświecie.Nie dość,że potrafią wybaczyć przegrane (co zdarza się często) to dodatkowo tworzą o niej piosenki. Piosenki te to najczęściej parodie znanych hitów np."Jesteś szalona", "Dni których nie znamy", "Hej sokoły. Oto lista wszystkich tych piosenek.

  • Ta drużyna
  • Robotniczy klub
  • Bo to klub dla którego śpiewamy
  • Robotniczy kochany
  • RKS Huwdu broni tytułu
  • RKS mówię ci
  • Koko koko Huwdu spoko

PrzeciwnicyEdytuj

Jednym z największych przeciwników RKS-u jest pochodzący z galaktyki Kujwdubie zespół FC Kulen. Jednak drużyna ma także przeciwników w Galaktyce Kurvix. Tym przeciwnikiem jest Polonia Napleton.

ŹródłaEdytuj

  • RKS Huwdu
  • Wrota Światów cz.1
  • EURO cz.1
  • EURO cz.2
  • JP 100%

Więcej z Fandomu

Losowa wiki