FANDOM

Gf

Rada Dwunastu jest w systemie politycznym Chujewów organem wykonawczym, można powiedzieć rodzajem rządu. Jak wskazuje nazwa, składa się z 12 członków, wyróżniających się oryginalnymi nakryciami głowy (kapelusz, czapka błazna, pruska pikielhauba, a nawet gówno).

Członkowie Rady mają różnorodne imiona - w drugiej części odcinka "Święto Dupy" pojawia się m.in. Paweł, a przede wszystkim obrażalski Michał. To właśnie postawa Michała, żądającego ciągłych przeprosin (za nazwanie go "cipą", brak pizzy na stole czy też wisienki na ciastku) skutecznie przerywała obrady całej Rady. Do zapadnięcia wiążącej decyzji wymagana jest bowiem jednomyślność.

Rada ma siedzibę w Sekretnym Gabinecie, 100 000 000 pięter nad Chujowym Loszkiem. Co prawda gabinet jest tajny, ale i to nie przeszkodziło przewodniczącemu Rady Dwunastu wezwania tam kelnera z pizzą i ciastkami. W przypadku kryzysowych sytuacji Rada zbiera się w Sali Fallicznej (na zdjęciu).

Za zabicie Marszałka Kutasenatu, Lorda Kita K'Ula, Rada Dwunastu wysłała Kapitana Bombę, Janusza i Sebka do Sułtana Kosmitów, na Planetę Wojny.

W Kutapokalipsie Rada Dwunastu zostaje zaskoczona przez Kometę Kuźwar, na której żyją Bengalowie - kosmici niszczący galaktyki. Z Rady Dwunastu przeżył tylko Marszałek, który ostrzegł Gwiezdną Flotę przed atakiem Kuźwara.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki