FANDOM

Co by pan zrobił, gdyby się okazało, że pańska siorka opierdala kiełbachy kosmitom?

Typowe pytanie Sebka
Sebek Bąk
Sebek1.jpg
Imię Sebastian
Nazwisko Bąk
Powiązania
Rasa człowiek
Cechy szczególne ciemnoblond włosy, chudy, wysoki
Informacje
Serial / Film

Sebek (Sebastian) Bąk - jeden z głównych bohaterów serialu, członek Załogi Gwiezdnego Patrolu, wraz z Januszem jest podkomendnym Bomby. Jest wyższy i chudszy od Janusza. Typ myśliciela, lubiący zadawać kłopotliwe pytania oraz zagadki. Jest nosicielem rzeżączki, mimo że jest prawiczkiem (zaraził się przez ręcznik Klaudii).

Życie prywatne i zainteresowaniaEdytuj

Sebek.jpg

Sebek w mundurze.

Interesuje się gotowaniem - zna przepis na krupniczek, a jednym z jego ulubionych dań są Gołąbki Luksusowe. Oprócz tego Sebek jest miłośnikiem gier FPS - w weekendy organizuje lan party, na których z kolegami grywa w Counter Strike. Ma siostrę Klaudię. Jego roczny żołd to 600 zł plus bon konsumencki do wykorzystania w stołówce zakładowej. Jego ojciec ma jedno jajco.

Lubi przywozić z wypraw Gwiezdnej Floty zdjęcia i trofea.

Pterokosmita PatrykEdytuj

Sebek bez z zgody kapitana Bomby po wylocie z Burgundowego Kutacza zabrał jajo, z którego wykluł się Pterokosmita, jednak nie do końca oswojony kosmita wygryzł mu kutasa do samej miednicy. Na szczęście Sebka naprawili fachowcy ze Szpitalu Astralnego. Jednak za karę na polecenie Kapitana Bomby przyszyto mu połowe kciuka, do którego wstrzyknięto materię pozakosmiczną, by ukarać go za zasmrodzenie rakiety (Bomba nie domyślił się, że Sebek chciał wyhodować kosmitę). Do końca życia ma więc siusiaczka jak pyza.

Przemiana w Nadesrała Edytuj

Po heroicznym rozbrojeniu jednego Nadesrała przez Tytusa, który traci przytomność, Janusz przejmuję dowodzenie i każe Sebkowi iść do łazienki zaje*ać drugiego kosmitę. Kiedy otwiera drzwi nikogo nie widzi, lecz potwór czyha na suficie. Nieświadomie wchodzi do pomieszczenia i nagle spada na niego Nadesrał gryząc go w rękę. Wszyscy wiedzą, jak Nadesrał dziabnie, to gorzej niż wampir. Po chwili Bomba odzyskuje przytomność i wychodząc Sebek wykazuje niezwykłe przywiązanie do jagód nadając im dziwne nazwy. Następnie wchodzą do garażu, gdzie młode Kurvinoxy podpalają wiadro. Nagle Bąkowi robi się nie dobrze, zmienia się w Nadesrała. Zapomina kim są towarzysze i atakuje ich. Po tym jak znajduje słoiczek wilczych jagód, odlatuje na autostradę. Tymczasem pozostała część załogi szuka Ojca Pijo - egzorcystę, który mógł jako jedyny odczarować Sebka. Powiedział również, że jeśli nie odmieni go przed zachodem słońca zostanie taki na zawsze. Lecą, więc go szukać na autostradzie i tropem rzygających ludzi znajdują i zabierają go na obrzęd przemiany. Podczas obrzędu atakują ich Nadesrały w celu zabrania Sebka. Po otrzymaniu ofiary pieniężnej ( dla siebie ) Pijo odprawia egzorcyzmy i przemienia Bąka w człowieka.

Siostra Edytuj

Jego siostra o*******a kiełbachy kosmitom. Właściwie robi to przez cały dzień. Są chwile w których nawet Sebek - jej brat - o tym nie wie np. gdy gra na komputerze (PC). Gdy Sebek został wciągnięty do czarnej dziury został uznany za zmarłego i w kondolencjach Admirał J.J. Torpeda złożył jej skromny koszyk z wędliną.

Umiejętność strzeleckaEdytuj

Strzelec wyborowy, dla celi odleglych na odleglość nie większą niż 2 m. Jego legendarna celność została ukazana w odcinku "Barbarian", gdzie z niezwykłą zaciekłością ostrzeliwał kamień.

W odcinku nr. 128 (Ekonomiczne Uproszczone Rozgywki Ogólnogalaktyczne) skutecznie zdejmuje jednak Fidola ze snajperki. Swoje powodzenie przypisuje faktowi, że "w Counterze jest w tym dobry".

Sebek bez hełmu jest zadziwiająco podobny do Prezesa Git Produkcji.

Pamiątkowe zdjęcie.jpg

Pamiątkowe zdjęcie z planety ?zda 12

Więcej z Fandomu

Losowa wiki