FANDOM

Skurwiwij.jpg

Skurwiwij

CS.jpg

"Jak w counter-strike'a na kodach z nieśmiertelnością i full ammo!"

Skurwiwij - bardzo groźny gatunek gigantycznych kosmitów. Po raz pierwszy pojawili się w odcinku 55.

CharakterystykaEdytuj

Skurwiwije górują nad innymi gatunkami, same ich młode, określane szczeniętami mierzą 60m wzrostu. Mimo potężnych gabarytów, są w istocie tresowanymi do walki zwierzętami, co sugeruje styl ich traktowania i nieumiejętność mowy. Mają brazowe torsy z cienkimi nogami oraz rękami, z czego ręce zakończone są szczypcami. Z pleców wyrastają im macko-podobne, żółte organy. Ich głowy są czarne, podobne do krowich. Posiadają dwie pary czerwonych rogów. Poza dostarczaniem rozrywki w trakcie krwawych walk na arenach, służą jako skuteczne jednostki bojowe, przenosząc w takim przypadku po dwa stanowiska dział laserowych, a podchodzących blisko wrogów po prostu depcząc i rozrywając na strzępy szponami. Odchody Skurwiwija, z uwagi na rozmiary, określa się mianem łajna.

W wnętrzu jednego z nich Kapitan Bomba odnalazł Orzeła 1. Kolejny znany osobnik został zabity przez Mkbewe dla własnej przyjemności na planecie Homo-HIV. Trzeciego zabił halabardą Admirał Gwiezdnej Floty po jego porwaniu na Planetę Wojny.

CiekawostkiEdytuj

  • Skurwiwij w pseudowłoskim Sułtana Kosmitów to curvi-grande, a kurvinox curvi-piccolo.
  • Odgłosy Skurwiwija to połączone odgłosy słonia i tygrysa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki