FANDOM

Sułtan Kosmitów
Sułtan Kosmitów
Funkcja Sułtan
Powiązania
Cechy szczególne turban, charakterystyczna broda
Informacje
Serial / Film
Pierwszy odcinek Święto Dupy część 3

Sułtan Kosmitów (aka Otyły Pan, tytułowany przed podwładnych jako Sancti Magistri, tudzież Sancti Patre, jako gladiator Niepokonany inaczej mówiąc Immortale) to tłusty kosmita gatunku Sułtanów. Jedynym innym znanym osobnikiem była jego zmarła matka, z którą łączy go silna emocjonalna więź. Wzorowany jest zapewne na Jabbie z Gwiezdnych Wojen. Wypowiada się w języku pseudo-włoskim. Sułtan doprowadził do pojmania i egzekucji Kapitana Bomby. W tym celu wynajął najstraszliwszego z kosmitów - Kutanoida. W późniejszych odcinkach dowiadujemy się, że ma syna Michała, który zostaje potem zabity przez Gwiezdny Patrol.

GladiatorEdytuj

Sułtan Kosmitów gladiator

Niepokonany

Niegdyś w przeszłości Sułtan Kosmitów był gladiatorem. Nazywano go Inmortale (Niepokonany), gdyż nie przegrał żadnej walki. Jego zwycięstwa wynikały z przekupstwa, czego można się domyślić. Zawsze przed walką przekupywał swoich przeciwników workiem z pieniędzmi w zamian za przegraną walkę z Niepokonanym. Każdy kosmita dawał się na to nabrać. Przegrana oznaczała śmierć w walce. Jedynym sprawiedliwym i na tyle inteligentnym, by nie ulec pokusie był Barbarian. Kiedy odmówił, został ukłuty pod serce sztyletem z jadem skurwola. Sułtan po zaciętej i nierównej walce zwyciężył. Uratowało go tylko to, że esperal przyspieszył działanie jadu.

Wojna z papieżemEdytuj

W serialu Laserowy Gniew Dzidy, Sułtan Kosmitów rozpoczyna wojnę z papieżem. Rozkazuje cyborgowi Mkbewe schwytać go. Ściga go za to laserowy generał, który mówi, że Sułtan Kosmitów pożałuje tego co zrobił. Ten wysyła Mkbewe v. 1.2 do walki. Tak zaczyna się wojna między Kurvinoxami a C'Qrwozaurami. Jak się okazuje wojsko Sułtana Kosmitów jest liczniejsze i w dodatku ma swojego jopka - Homofobodaktyla. Jednak za sprawą Dupxa, jego podwładny ginie. Po tym jak obie strony utraciły swoje asy (jopki) w rękawie postanawiają się pogodzić (mimo przewagi Sułtana).

CiekawostkiEdytuj

  • Pseudowłoski język Sułtana Kosmitów jest gramatycznie poprawny - jedynie niektóre słowa są pozamieniane w napisach polskich jako gag.
  • Sułtan potrafi mówić po polsku.
  • Najciekawsze to to, że wszystkie istoty w galaktyce Kuwix potrafią się z nim porozumieć (łącznie ludzie i Ch**ewy).

Słowniczek Edytuj

  • Kurvinox = curvi-piccolo
  • Skurwiwij = curvi-grande
  • C'Qrwozaur = curvi-duplo
  • spierdolić = spierdolino
  • dzida laserowa = kutasso della laser
  • karoca = cinquecento
  • Kapitan Bomba = Commandore Bombardiero
  • Kapitan Torpeda = Commandore Torpedallo
  • dupa = dupta / dupa
  • chuj (lub Chujew) = chujocita (należy zwrócić uwagę na włoską wymowę, w której "ci" czytamy jako "czi")
  • twoja matka to chuj = donna mamma es chujocita
  • kozakowanie - kozanostra
  • geniusz = genitalia
  • zginąć = mortadela
  • Rok = anno domini
  • słaby pomysł = do duppo idea
  • Mkbewe = Grande Niggero
  • cyborg = uomo del machineri
  • stacja benzynowa = Castel Gandolfo
  • w koło macieju = et circulo macintos
  • disco polo = discoteca polacco

Więcej z Fandomu

Losowa wiki