FANDOM

Tomek- Dowódca 5- osobowego oddziału Kurvinoxów wysłanego na Ziemię, celem dokonania transakcji z Beckenbauerem (gruby esesman wywodzący się z innej kreskówki Git Produkcji- Generała Italii).

Informacje
Kurvinox Tomek.jpg

Imię:

Tomek (Thomas)

Rasa:

Kurvinox

Umaszczenie:

Różowe

Cechy szczególne:

Blizna na głowie, mimowolne wzruszanie kłami przy dłuższych wypowiedziach.

Odcinki:

Galaktyczny Sojusz

Podkomendni:

Kurvinoxy:

Dwóch Marcinów i dwóch Tomków

Rakieta:

Bliżej niezidentyfikowany okręt klasy Flamingo
Flamingo.jpg

Status:

Martwy

Ogólnie o postaci Edytuj

Wbrew temu co mogłoby sugerować jego umaszczenie, Tomek jest typem twardziela i zdolnego dowódcy. Najwyższy z całej ekipy, ma absolutny posłuch u podwładnych, jako pierwszy nawiązuje rozmowy, przemawiając zarówno ojczystym polskim, jak i płynnym niemieckim. W trakcie rozmowy z esesmanem uwidacznia się tik Tomka: mimowolnie zastrzyka kłami. Wnioskując po obecności długiej, zaszytej blizny na głowie, Tomek niejednokrotnie brał udział w niebezpiecznych akcjach. W walce korzysta z dwóch karabinów laserowych, zna się również na walce wręcz.

Mimo wszystko, nawet on nie może oprzeć się urokom wąchania gówna, co wraz z całą załogą uskutecznia na oczach skonsternowanych Niemców.

Przebieg misji Edytuj

Zadaniem drużyny Tomka było dostarczenie Beckenbauerowi strzykawki z materią pozakosmiczną w zamian za bezpieczny transport i inkubację jaj, złożonych na pace ciężarówki. Prawdopodobnie miał to być pierwszy krok w kierunku opanowania Ziemii przez kosmitów.

Tymczasem, jednak wielka, pozostawiona przez nich rakieta, nie mogła pozostać niezauważona i wkrótce na miejscu transakcji zjawia się oddział Generała Italii. Zostaje usłyszany a następnie dostrzeżony przez Tomka, który ostrzega Niemców. Beckenbauer, chce natychmiast podjąć walkę, jednak powstrzymuje go kurvinox, rozkazując ratować jaja, podczas gdy jego załoga zajmie się Polakami. Po szybkim wysłaniu dwóch Marcinów po broń, zawiązuje się regularna strzelanina, zakończona wyczerpaniem amunicji obu stron. Rozsierdzony Italia, nakazuje natarcie wręcz, kurvinoxy zwierają szyki.

Tomek zarządza odwrót po zainkasowaniu kopniaka w krocze od samego Generała.

Po powrocie na statek i opatrzeniu obrażeń załogi, stwierdza:

Ale powiem wam, że gdyby nie zmęczenie wynikające ze składania jajeczek, to bym im dopierdolił w pojedynkę

Niestety mimo pomyślnego rozegrania kwestii ochrony jajeczek, ich transport w wyniku nieostrożności Beckenbauera, spadł z urwiska, grzebiąc cenny ładunek.

Śmierć Edytuj

W chwilę po ukazaniu losów ciężarówki, do włazu Flamingo dobija się osoba, przedstawiająca się jako dostawca pizzy. Głodni po akcji załoganci otwierają nieznajomemu, którym okazuj się być nie kto inny jak Kapitan Bomba. Wtedy również pada najbardziej znany tekst z tego odcinka:

- T. (odbierając pizzę)- Zaraz, zaraz! Miała być z boczkiem!

- K.B. (zdejmując czapkę kuriera)- A będzie z ołowiem!

Jak łatwo przewidzieć, Bomba dobywa karabinu i długą serią kończy żywoty kurvinoxów.

Źródła Edytuj

Galaktyczny Sojusz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki